Vlákno názorů k článku Hra s čísly -- tentokráte v podání Seznamu od PetrT - Po přečtení článku a připomínek jsem navštívil předmětnou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 8. 2001 19:51

    PetrT (neregistrovaný)
    Po přečtení článku a připomínek jsem navštívil předmětnou "chatu". Nebudu moc komentovat funkce snad jen základní připomínka k nepřehlednosti chatů - po obnovení stránky se velmi obtížně orientuje kolik toho vlastně přibylo, stačilo by vkládat oddělovače jednotlivých postupně načítaných bloků chatu.

    Co mi ale přijde mi podivné, bylo automatické přesměrovaní na titulku www.seznam.cz kam jsem vůbec nechtěl zavítat. Stalo se tak po mém odhlášení z chatu. Objevila se stránka, která mi děkuje za návštěvu a těší se na opětovnou shledanou (Netuší, že marně!). No uběhlo pár vteřin, které musíme autorovi přičíst k dobru, a automatické refresh mně přesunul na titulku seznamu.

    Přijde mi to jako prehistorická praktika umělého zvyšování návštěvnosti. Kdyby to chtěli dotáhnout do konce pak by mně asi po dalších vteřinách nečinnosti protáhli přes všechny ostatní služby seznamu, což se naštěstí nestalo a já stačil zavřít okno browseru.

    Ano, vím, na altavistě také probíhá refresh kvůli protáčení reklamy nicméně na stejné službě. Nedochází k refreshi například na shop.altavista.com. Mám dojem, že si samostatně hodnocená služba www.seznam.cz takto připisuje "pár" bodíků k dobru, i když ve skutečnosti uživatel tuto službu a tím i reklamy na ní navšívit potažmo vidět nechtěl.

    Na té prohnilosti něco bude, ale nebuďme suroví - každý tonoucí se stébla chytá!
  • 16. 8. 2001 21:03

    David Klimek (neregistrovaný)
    :) Diky prohnilemu presmerovani, ted nebude mit hlavni stranka Seznamu mesicni navstevnost 90.000.000, ale celych 90.006.666. Jaka rafinovanost!! :))
  • 17. 8. 2001 7:26

    Aleš (neregistrovaný)
    Nevím, zda jde o tonutí a o stébla, spíš se přikláním k té prohnilosti. A pro ukažme na ně prstem :-).
    Ale zase abych nebyl tak příkrý - snad se jedná jen o nedostatek schopnosti se vcítit do situace návštěvníka stránky, který je v našich podmínkách většinou připojen přes telefon a každý impuls navíc jej zcela přirozeně vytočí.
    Mimochodem - podobný přístup má i Atlas při odhlašování z mailu.
  • 17. 8. 2001 8:35

    Michal Kara (neregistrovaný)
    Podle pravidel iAuditu by se ona presmerovana titulni stranka pocitat nemela. Takze je to jenom reklama, ne zvysovani navstevnosti :-) BTW, sestavovani pravidel pro iAudit bude na tak framovanem chatu docela zabava, u nas jsme si s tim chvilku hrali, nez to bylo OK :-)
  • 18. 8. 2001 22:24

    PetrT (neregistrovaný)
    Jestli to chápu dobře tak prostý rozdíl za mesic je 6666, což když podelíme cca 30 dny za mesic vyjde nejakych cca 220 uživatelů denně, řekněme že to bude tak 1/5 celkového počtu lidí na té "boudě". Pak má ta vaše "bouda" cca 1100 návštěvníků denně....

    No, ale z jiného soudku: Kolik z těch 90 mil. vstoupí na kteroukoliv další stránku Seznamu? Neříkám, že není úspěch být nastaven jako homepage mnoha uživatelů, ale odpověd na výše zmíněnou otázku by dala lepší pohled. Co vy na to?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).