Názory k článku Hráči počítačových her mají komunitní server inspirovaný Last.fm

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 9. 2008 19:00

    anonymní
    Tak nevím, zkouším se registrovat a nějak jim to nefunguje.. zkoušeno pod Chrome, IE7, Firefox3 a proste nic...
  • 29. 3. 2009 11:30

    Jiří Dostál
    Je skutečností, že my (hráči počítačových her) představujeme jedinečnou komunitu. Víme ale, jací jsme? Jaké máme zájmy? Jak jsme na tom se školou? Jak často hrajeme? Na tyto otázky a spoustu dalších nám odpoví průzkum, do kterého je možné se zapojit. Máme tak jedinečnou příležitost říci svůj názor!
    Existuje řada psychologických výzkumů, které počítačovým hrám a jejich hraní přiznávají značný význam, naproti tomu existují výzkumy, které počítačové hry zcela zatracují. Je však holým faktem, že většina z nich probíhala v zahraničí a tak není možné jednoznačně posoudit, jak je tomu u nás. Proto se Univerzita Palackého rozhodla v r. 2009 zrealizovat jedinečný výzkum, který se zaměřuje nejen na hráče, ale i na rodiče a učitele.
    Naskýtá se tak jedinečná příležitost říci svůj názor! Proto klikni na adresu http://www.vyzkum-pc-her.xf.cz, kde je k dispozici on-line dotazník, jehož vyplnění ti nezabere více jak 10 minut. Dotazník je plně anonymní.
    Pokud znáš i jiného pařana, který by se chtěl do výzkumu zapojit, dej mu vědět!
  • 5. 9. 2008 20:35

    Messa (neregistrovaný)
    Hm, v čem je to lepší než Steam?

    K zaznamenávání toho, co poslouchám, sloužil Audioscrobbler, to je asi tak maximum, s čím lze současný Raptr porovnávat (a to možná ještě AS křivdím, protože si už nepamatuji, co všechno uměl). Způsoby, kterými Last.fm umožňuje hodnotit a kategorizovat hudbu, jsou dost neporovnatelné s tím, co všechno (ne)umí Raptr. Další určitě zcela nepodstatnou vlastností Last.fm je víceméně free rádio. Prosím přestaňte cokoliv porovnávat s Last.fm jen proto, že je to webový startup. Proboha, vždyť kdyby tam nebyly shoutboxy, tak by uživatelé mezi sebou ani nemohli nijak komunikovat, což bych předpokládal jako základ něčeho opravdu sociálního.

    Raptr může mít budoucnost, když udělá pár dobrých kroků. Ale tohle si IMHO tuhle zprávičku ani nezaslouží... Jedině při pohledu na About žasnu, že i k vytvoření něčeho takového je nutné založit společnost s dvěma VP a dalšími dvaceti lidmi.
  • 5. 9. 2008 9:33

    Zizi (neregistrovaný)
    ...oproti již několik let fungující a hráči skutečně hojně využívané službě Xfire? Xfire podporuje téměř všechny (odhadem tak 98%) existující hry - nové i roky staré, včetně třeba i windows solitairu ;-)
    A novinky jsou podporovány většinou max. do cca týdne od jejich vydání.

    Xfire mi tak sleduje co hraju, jak dlouho to hraju, co hrají mí přátelé, kde zrovna hrají (s možností jednoduchého "připojení k nim") a to samé s "přáteli mých přátel" - skutečná "sociální" síť.
    A samozřejmě nechybí ani podpora "klanů" či obdobných skupin hráčů.

    To vše automaticky s "agregací" na webu, takže se dají sledovat trendy hraní jednotlivých her globálně, nebo ve skupině přátel či klanu apod.

    No a navíc mi umožňuje chatovat přímo ve hře (vlastní rozhraní, nezávisle na tom jestli, co a kde hrají všechny strany), snímat screeny a posílat je do mého profilu, a nově i nahrávat video. Už chybí jen něco jako "war arranger" :-)

    Moc nevěřím tomu, že by se nová služba mohla výrazně uchytit, pokud nebude automaticky podporovat většinu těchto funkcí. Xfire mi přijde jako let prověřený, s vyřešenou většinou počátečních problémů, a se svojí 11miliónovou uživatelskou základnou to bude mít každá konkurence hodně těžké ;-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).