Tak to jste pánové totálně za hranou vy.
Nechápu jak vůbec může něco takového vzniknout a být odvysíláno, ve sportovním přenosu veřejnoprávního subjektu. To samé že na stolcích byl vždy postaven nějaký nápoj s etiketou otočenou do záběru kamery.
Nerozumím tomu, copak to je komerční vysílání že musí být pořad prošpikován reklamou aby si na sebe vydělal? Nebo to je veřejnoprávní služba?
Kde je hranice? Tady by 100% měla RRTV začít rázně jednat na všech kanálech ČT. Zrušit všechny ty sponzorský přílepky a jasně určit kde začíná reklama a kde končí, přesně dodržovat délku a vše navíc tvrdě trestat. Peněz na hospodaření mají víc než jiné komerční televize, nerozumím tedy jejich ekonomice že jim to nestačí.
Toto by mela vyresit rada CT. Nastavit jasna pravidla, podle ktere CT pojede. Je tady spousta Rad, spousta lidi se zivi za nic a k nicemu to neni. CT se odvola, bude soud a nakonec to vsechno zaplatime my. Hlavne, ze se vykaze cinnost. Kolika lidem, kteri porad videli to cele vadilo? A mas pravdu, maji se urcit jasna pravidla, kolik casu a kolik reklamnich spotu a vseho muze byt odvysilano. Dokud toto nebude, budou Rady a bude se mrhat penezma.
Pravidla o reklamním čase jsou stanovena, stejně tak o PP. Na ČT Sport je obojí povoleno, časy se dodržují. Obchází se ale zákon díky sponzorským odkazům, které dle zákona nepatří do stejné škatulky jako reklama. Tady byla ale porušena pravidla PP - produkt se může na obrazovce viditelně objevovat, ale nemá se na něj upozornovat - pak se z PP stává reklama.
Kolika lidem, kteri porad videli to cele vadilo?
Tak to by mě taky zajímalo, jen bych ještě doplnil kolik jich to vůbec vidělo. Hokej jsem sledoval skoro všechen ale kdybych se to nedočetl na netu tak vůbec netuším že se něco takového vůbec vysílalo. Zase aféra o ničem. Jak říkáš, veškeré Rady zrušit a všechny ty příživníky v nich vyházet.
Kolikrát jsem si říkala, jak je to třeba s reklamou na mantinelech nebo na ledě (tam už touš není pomalu ani vidět), to někdo platí? Vždyť je to na očích po celou dobu přenosu. V NHL mají led čistý. Ale na druhou stranu, kolik lidí se v průběhu zápasu sebere a jde si koupit novou škodovku nebo provaz do Řempa?
Tady nejde o to jestli to nekomu vadilo.
Pravidla jsou dana zakonem o provozovani rozhlasoveho a televizniho vysilani (231/2001). RRTV dohlizi na dodrzovani tohoto zakona. Zakon byl zjevne prekrocen:
(2) Pořady obsahující umístění produktu musejí splňovat tyto požadavky:
a) jejich obsah a doba zařazení do vysílání nesmějí být ovlivněny tak, aby tím byla dotčena redakční odpovědnost a nezávislost provozovatele televizního vysílání,
b) nesmějí přímo nabádat k nákupu nebo pronájmu zboží nebo služeb, zejména zvláštním zmiňováním tohoto zboží nebo služeb za účelem jejich propagace,
c) nesmějí nepatřičně zdůrazňovat umístěný produkt.
RRTV reaguje tak jak ji zakon uklada.