Netvrdim, ze posun EPG a presponzorovani CT neni problem. Jen ze s tim RRTV podle zakona tezko muze neco delat, narozdil od tech hranolku.
Jinak nevim, zastanci trzniho hospodarstvi by urcite namitli, ze nejlepsi presdrzka je si tu soukromou stanici uz nepoustet... A to presponzorovani CT by mohla resit treba aspon rada CT jako ze obchazeni zakona je v rozporu s verejnopravnim poslanim CT.
Přesně tak, to lidi dost sere že to neodpovídá časům EPG - obzvláště u Veřejnoprávní televize. Tohleto by měla Rada taky určitě řešit. No a ten sponzoring nebo jak to nadávaj, to taky - at' se to jmenuje jak jmenuje, je to podvod na diváky Koncesionáře.
Proč by ti měly zde na webu bezdůvodně mizet příspěvky? A to opakovaně? Není spíš problém v něčem u tebe? Co já vím ... software, stroj, internet?
Ale to je typické. Místo aby rada řešila závažné věci jako ty, které jsem uvedl výše, tak řeší to že si nějaký komentátor přinesl hranolky. To mi připomíná jednu již naštěstí zkrachovalou obchodní společnost, která ve chvíli kdy neměla na zboží a pomalu ani na platy zaměstnanců, živila (a velmi slušně) několik kontrolorů provozu. No a ti jezdili po pobočkách a buzerovali plebs tu za nevysypaný koš, tu za nevylitý kbelík po úklidu. Prostě bizár, firma ne jednou, ale oběma nohama v kopru a oni řeší nevysypaný koš. A to ještě u některých jednodušších lidí budili tito panickou hrůzu. Bizár na druhou. Nějak tak je to i s celou slavnou radou...
ivovi: (opakovaně, protože první koment někdo z DZ smazal a teď dělají jakoby nic) Předně, já nemluvil o nepřesném EPG. To je maličkost mé pozornosti unikající. Já mluvil o tom, že jistá mediální skupina zcela cíleně nasazuje reklamu do doby začátku pořadu. Je-li ve 20:15 začátek pořadu a oni přesně ve 20:15 dají reklamní blok který trvá klidně i 7-8 minut, tak to je napřesdržku. To není žádný přesah předchozího vysílání, ale zcela cílené a programové nasazení reklamy tam kde nemá co dělat. Prostě ve 20:15 má začít pořad, ne reklama. A sponzorské vzkazy, to je prachsprosté obcházení nedokonalého zákona, do kterého nějaký k.k.t zapomněl vložit větu, že všechno v čem je jméno firmy nebo značka firmy a trvá to méně než minutu, je reklama.
Opakuji, že to není posun EPG. Prostě je v programu řekněme 20:15 tak to má 20:15 začít. Žádné krmení 10 minutami reklam, protože "z toho my žijeme". Program a jízdní řád se prostě musí dodržovat, jinak tu máme anarchii.
A tu stanici nepouštět, je ráčejí prominout knížecí rada. Pro televizní stanici je úbytek 1, 10, 100 diváků důvodem k smíchu. Úbytek 200 tisíc diváků už důvod k zamyšlení. Až lidi začnou tímhle způsobem dávat najevo, že takový přístup není košer, je vaše rada užitečná. Jinak je kontraproduktivní, protože televize bude s úsměvem krmit lidi reklamou dál a já neuvidím, co jsem vidět chtěl. To se prostě musí zakázat a porušení tvrdě postihovat. Do té doby zbývá to překousnout nebo PVR a reklamy odfiltrovat.
Toto vše svědčí především o nízké kulturní úrovni české veřejnoprávní televize, a v podstatě i o nás všech.
Někteří diskutijící to tu ještě obhajují. Když tohle uvidím na primě či nově, tak dejme tomu, to je žumpa sama o sobě, ale ono je to obráceně, vidíme to v placené veřejnoprávní televizi............