Vůbec se nedivím:
1) Roztříštěné portfolio modelů, kde se nemůže zorientovat člověk, co to více sleduje, natož obyčejný zákazník.
2) Příšerný marketing, existuje u HTC vlastně vůbec něco jako PR?
3) V době, kdy ostatní výrobci vyráběli dvoujádrové modely, HTC chrlilo pouze ty jednojádrové.
4) Ujel jim vlak ve světě tabletů, v době vícejádrových 10" Androidů 3.x HTC mizivý 7" jednojádrový Flyer s příšernou výdrží na baterii a naprosto nepoužitelným Androidem 2.x.
5) Příliš náročný a ne příliš dobře optimalizovaný software (HTC Sense).
6) Nemožnost upgradu na vyšší verzi Androidu, příliš pomalé aktualizace.
7) Příliš časté vydávání nových verzí telefonu.
To byl jen rychlý výčet chyb, které mě teď napadly. Konkurence to zkrátka umí, HTC už dnes ne. Tak to ale dopadá, když někdo usne na vavřínech.