Problém je, že zřejmě vydavateli ten váš business model nevychází tak dobře jako teď ten jeho i přes to vaše "DRM at si strci ...". Krutá realita, která se možná časem změní, budeli vás víc.
Jednoduse, zaplatim si pausal = ziskam pristup k X skladbam a Y kbitum datoveho toku. Predpokladam, ze X krat Y = spousta mesicu a mista, pokud bych chtel postahovat vse. Mohu tedy mesicne stahnout/poslechnout jiste znacne, ale omezene mnoztvi skladeb (Z).
tudiz
a) pokud bude kbit dost, si budu bybrane skladby rovnou prehravat online.
b) ty oblibenejsi si stahnu na lokal a po skonceni predplatneho mi zustanou
c) predpokladam ze zaplaceny pousal Kc / Z maximalne skladeb mesicne = rozumna castka za skladbu
K tomu jeste pripocteme, ze vetsina uzivatelu nebude sosat 24/7, ale spis si stahne rekneme 2hodiny muziky/den.
Dovedu si predstavit ze za techto podminek a s pridanou hodnotou kvalita/tagy/vyhledavani/... jsem ochoten platit rekneme 600Kc mesicne. To by vychazelo 10Kc/CD, coz se muze zdat smesne malo, ale dovolim si vrele pochybovat, ze je tato sluzba prodejna za vic.