takže závěr: kdo neposlouchá stejnou hudbu jako ty jakou nabízí i-legálně (komerční anglosaský pop) je ufňukánek
já myslím, že za b) je správně, nevím proč bych měl platit za něco co je horší a ještě za to mám platit, když můžu mít kvalitnější produkt zadarmo?
prostě DRM snižuje uživatelský zážitek a práci s hudbou, tak výrazně, že i kdyby někdo utáhl šrouby tak, že by řešení google+rapid nešlo používat, tak existuje dost celkem kvalitních net labelů
Zdravíčko. Čtu toto fórum a napadají mě dvě věci. Ad 1 - lidé, kteří fňukají nad tím, jaké je nabídka i-legalne špatná, nebo není dost dobrá, nebo bla bla bla, jsou ti samí, kteří říkají jaký je tento počítač na prd, nebo tento mobil není dost dobrý, ale nemají na to, aby si jej mohli koupit. Výrobci produktů služeb tyto lidi neposlouchají, protože to nejsou jejich potenciální zákazníci. To mě vede k myšlence ad 2 - funkčnost prodejního modelu prokážou tržby za 3 - 6 měsíců - to budou skutečná data, která žádná připitomnělá diskuse ufňukánků, kteří mají doma osm mobilů, čtyři pda, tři notebooky a jedno video (které nepřehrává DRM), nezbourá. Prostě se to buď chytne, nebo ne.