Dívám se, deezer je zdarma měsíc, pak dvě hodiny měsíčně. Spotify, chápu-li správně, v provozu s reklamou zdarma neomezeně. Grooveshark to samé. Netroufám si samozřejmě mluvit za všechny, pro mě je ale třeba na mé občasné poslechy zbytečné lepit stokoruny měsíčně, takže se spokojím s něčím, kam se přinejhorším přihlásím a budu klidně s reklamou poslouchat... Socializovat se nepotřebuji, na groovesharku si playlisty a oblíbené když budu chtít také udělám, takže spokojenost.
Za Deezer platím 3,5 EUR měsíčně a mám přístup bez reklamy ve vysoké kvalitě. Třeba mě hodně vadila reklama na YouTube, a proto jsem začal platit za Deezer. Někteří interpreti mají sice kvůli licencím omezený repertoár, ale tím se setkat minimálně. Hodně se mi líbí funkce doporučování podobných interpretů, takto jsem si už hodně rozšířil svou kolekci. Pro zpřístupnění poslechu i v mobilních zařízeních je potřeba vyšší předplatné za 7 EUR. Jinak socializaci také nevyužívám. Spíše než napsat, že služba XYZ je v ČR, bych se přimlouval za nějaké pořádné srovnání. Ten Spotify si nevyzkouším, neboť pobývám v cizině, kde není k dispozici.
Tady je třeba srovnání Sopotify vs Google - http://tech.ihned.cz/geekosfera/c1-61431940-spotify-v-ceske-republice-konkurence-hudba-naplno-google-all-access
Doplním ten včerejší příspěvek - už jsem prakticky testoval a musím říct, že ve srovnání s jinými službami podle mne Spotify hodně vede v té bezplatné variantě. Plnohodnotný mobilní klient je ve free verzi opravdu unikát a funguje slušně.
Naproti tomu u placených verzí už to tak jednoznačné není a tam bych dost možná preferoval jiné varianty (Deezer, Google play).
Podle mě Google Music - zrovna dneska vyzkoušeno (koupeno album a přes ten jejich download manager bez problému staženo jako klasické mp3; jde stáhnout i přímo přes web. rozhraní, ale tam to hlásí, že max. počet stažení je 2x, přes manager neomezeně).
Dotaz byl na FLAC, tam je toho minimum, viz třeba Supraphononline, jiné služby to moc nenabízí.
Naopak absence DRM již dnes problém není - například známé iTunes jede bez DRM už pěkných pár let (ač dost lidí pořád papouškuje něco o DRM). Ve skutečnosti je výsledkem nákupu na iTunes stažený soubor AAC bez DRM (AAC je mimochodem licenčně otevřenější záležitost než MP3). Ten lze přímo přehrát i v jakémkoli jiném zařízení s jeho podporou (třeba Sansa Clip či cokoli s Rockbox) anebo triviálně konvertovat na MP3.
Mi by se spíš líbil zejména nějaký obsahový srovnavač. Jsem relativně spokojený uživatel Google Play Naplno, ale není tam všechno, co poslouchám, takže kdyby na tom byla konkurence líp, o změně bych zauvažoval.
Líbilo by se mi něco, kde zadám interpreta a případně i album a ono mi to srovná výsledky podobných služeb.
Zatím bych tenhle paušál viděl jako úsporu. Ročně jsem za CDčka utratil určitě víc, než kolik stojí podobné paušály za rok. Navíc pomalu, ale jistě mi ty CDčka začínají překážet.
Samozřejmě, je tady riziko, že časem cenu paušálu zvednou a já nebudu mít nic, nicméně nákup CDček je stejně z dlouhodobé perspektivy neudržitelný. Není to kde dávat. Taky se může stát, že časem třeba nebudou v paušálu přístupné novinky, ale zatím to neřeším. Aktuálně mi to připadá výhodné a navíc je to pohodlné.
Ten mam taky. Mam v nem PDF s navody a asi dalsich 10 pdf s naskenovanyma knihama, treba od profesora Smoka co jsem sehnal v originale. Dival jsem se loni na podzim, udelal jsem namatkou seznam 100 knih co mam a asi 10 co bych chtel a vysledek byl ze ke koupi v digiformatu nebyla ani jedna a k ukradeni asi 4.
Na zacatku se tomu rikalo Internet, je to dnes ale stale pravdive ? Tohle nesmyslne regionalni omezovani sluzeb je snad nejhorsi ze vsech moznych omezeni, ktera se na kdysi "inter" netu zacala objevovat.
Omezovat pristup ke sluzbe podle momentalni fyzicke polohy, to je snad tema pro stredovek.
Důvod je třeba ten, že by tím porušovaly zákon. Sice by si jeden řekl, že americkou firmu vůbec nebude trápit, že porušuje český autorský zákon, ale ono je to většinou zajímá. Provozovat tu službu legálně i u nás vyžaduje pár smluv se subjekty typu OSA. To stojí čas a peníze.
Jestli vám osobně na legitimnosti služby nezáleží, tak stahujte z warezu. Výsledek bude stejný - ani v jednom případě nebudete mít platnou licenci k užití, takže bacha na to, co s tím budete dělat (pouze pro osobní potřebu).
Zdravím,
Nevíte někde o nějakém poslechovém srovnání těchto služeb. Nemyslím tím že mají takový nebo onaký stream, nebo zda jedou v tolika či kolika kbps nebo jakou používají kompresi. Jde mi o poslechové srovnání na kvalitní aparatuře od někoho kdo ještě není tak "hluchý" jako já a umí poslouchat.
Je nějaká info o zdrojích (MP3,FLAC,RAW,AVI,.....) daných služeb ?
Proč se ptám ? Protože pokud přenosový kanál nestojí za prd, je potom velký rozdíl podle zdrojů. Například stáhnu zadarmo něco ripnuté do FLACU z mizerného CD a pak to samé koupím ve FLACU na SupraphonOnLine, kde to nejspíše převádějí z nějaké master nahrávky a ten rozdíl je jako nebe a dudy Dády P. :)
Obávám se, že tohle bude velmi individuální záležitost. Kvalita jakéhokoli ripu je dána hlavně osobním vkusem a praktickou dovedností toho, kdo ten rip dělá. Bohužel to často bývá o tom, že rip, zpracovávaný na špičkovém zařízení ve špičkovém poslechovém prostoru je na běžných systémech neposlouchatelný. A když se k tomu přidá komprese dynamiky a podobná zvěrstva, což se občas děje, tak je to úplně v háji. Takže je to hlavně o lidech a jejich umu a teprve potom o použité technice.