Od listopadu má hudební televize Óčko nového obchodního ředitele. Stal se jím dosavadní ředitel obchodního týmu rádií skupiny MAFRA, Expresradia a Rádia Classic FM Jiří Pomezný, který ve funkci nahrazuje Pavla Pšeidla. Do budoucna by mělo dojít k posilování obchodního a marketingového týmu a právě ten bude mít na starosti přeřazený Pšeidl. V nové pozici obchodního ředitele chci ještě více posílit vztahy s mediálními agenturami i přímými klienty,
řekl Jiří Pomezný.
Sledovanost hudební televize Óčko roste, díky digitalizaci televizního vysílání se zvyšuje i dostupnost stanice a kontinuálně připravujeme programové novinky,
dodal Pomezný. Ten má zkušenosti s mediální sférou např. z agentur MindShare či Mediaedge:cia. V minulosti pracoval pro klienty, jako jsou například Telefónica O2, Oskar (nyní Vodafone) nebo Staropramen. Ve volném čase je Jiří Pomezný věnuje fotografování a lyžování.
ČTĚTE TAKÉ:
Z1 jedná o vysílání v multiplexech 3 a 4, Óčko pouze v síti 3