S obdrženými penězi samozřejmě slevové servery běžně pracují, zejména proto, že si ponechávají určitou lhůtu na výplatu peněz dodavatelům.
Nic samozřejmého mi na tom nepřijde. Možná to je běžné, časté, ale rozhodně to není samozřejmé. Naopak, je to neskutečně pitomé. Snad jsem si vědom, že toto musím odvést, tak na to nešahám. A pracuji s rozpočtem co mám vedle toho. Pokud nemám, končím a ne beru z toho co mi nepatří a "doufám".
Každý podnikatel ví, že to takto ale nemůže fungovat. Někdy se prostě šáhne do peněz, které "mi nepatří" a uhradí se s tím faktury, které je třeba zaplatit, protože na účtu není momentálně dostatek peněz. Nedokážu si představit, jak označit peníze na účtu a říct si, že na tyhle mohu sáhnout a tamty už nikoliv. Má to ale jednu podmínku - musím vědět, že mám peníze na cestě a že na to prostě firma má. Bohužel toto je zrádné u velikého cashflow (dokážete si představit desítky tisíc plateb měsíčně?) a situace se může stát lehce nepřehlednou. Ano, v tom případě by stálo za to mít nějaký odborný dohled, udělat si interní audit atd. Ale po bitvě má snahu být každý generál.