Je otázkou času,kdy se bude vše účtovat jako u firemnich u Vodafonu imo...
mobil-mobil 2kc
mobil-pevna 2kc
sms 1kc
paušál za 0 a platis za to co provolas. jinak 60+1.
transparentni, jednoduche.
btw fascinuje me, jak O2 umi krasne oblbovat. Nove business tarify, kde dostanete za stejnou cenu o 20% vice volnych minut, ale ze se tam meni z 60+1 na 60+30, to uz nikde nenapisou .))
Ne, to je rozdíl asi takový, jako že v domácí síti (cesta do Brna) platím jinou sazbu, než při volání do zahraničí (cesta do Ostravy). I když volám ze stejného telefonu (stejný autobus).
A když tady máte ty příměry z dopravy, rikši v Indii mají tarifikaci (5+1)km, a platíte celý km (nebo i ten počáteční pětikilometr) i když z něj ujedete jen jeden metr. A nikomu to nepřipadá divné.
Jak jiny produkt? Ten autobus jede do Ostravy. Jinak receno, povazuje za normalni si zaplatit cestu jenom do Brna, protoze jedete do Brna, a nikoliv do ostravy. Pak ale opravdu nechapu, proc obhahujete situaci, kdy volate jenom 10 sekund (Brno) a zaplatite za celou minutu (Ostrava).
Ježišmarjá. Cesta Praha-Brno je jiný produkt než cesta Praha-Ostrava, tak proč bych kupoval jízdenku do Ostravy, když jedu do Brna. Ale třeba už jsem využil to, že mě řidič zastavil před cílovou zastávkou - nicméně, cestu jsem samozřejmě zplatil celou (ač jsem jel jenom část).
Tak dobre :) Az pojedes autobusem z Prahy do Brna a zaplatis cestu az do Ostravy, nediv se tomu. Ridice prece nezajima, ze jsi nedokoncil cestou a vystoupil nekde v polovine.
Jednak to, při tom, kolik toho dostanete, nehrozí a pokud v ní po snědení třetiny narazíte na vlas, nebo mouchu a vrátíte ji, tak neplatíte nic! A nařizovat telefonujícím, že musí prokecat mninimálně minutu a vteřinu navíc jim účtovat jako další minutu, je sprosťárna! Já volám přes VoIP tak, že platím pouze a jedině za skutečně prokecané sekundy, takže za půlminutový hovor zaplatím dvacet haléřů a kupodivu to nikomu nevadí.
Proč hloupé? Polívka se servíruje po porcích a účtuje se celá porce, i když se nedojí. Stejně tak telefoní hovor se prodává po porcích a učtuje se celá porce, i když není celá spotřebovaná.
Volat muzou,ale at nechteji ucovani 1+1. Ja bych se naopak primouval ke zvyseni hovorneho nejmene na 15-20 Kc/min,aby lide pouzivali MT k opravdu nutnym a nezbytnym vecem a ne k " Mano, mam koupit to cervenýýý nebi modrýýýý mlíííko". Dokud tohle slysim kazdy den,je telefonovani porad velmi levne. Az lide zacnou premyslet jesli zavolaji nebo ne,pak teprve prijde ten spravny cas (pozn. telefon jsem si nikdy neplatil, mam ho jako pracovni nastroj,ale k temto hovorum bych ho nikdy nepouzil)
,,Nemorální" by zřejmě bylo, bylo chtít za pětivteřinový hovor dvanáctinu toho, co za minutový! Když si dám v hospodě polívku, tak taky zaplatím jen za polívku.
Jasně, že můžou. Ale jejich držkování o 1+1 je pak pro ty, kterým to ušetří prd a nic, nanic. Předně by se měly snížit paušály a kartelová dohoda, 1+1 je taky jistě potřeba, ale až někde na chvostu toho, s čim většina ušetří. Podívejte se na tarify, v těch se nevyzná u jakýhokoliv operátora vůbec nikdo, a kdyby si chtěl vybrat pro sebe ten nejlepší/nejlevnější, tak v tom bordelu nemá šanci.
Jenže já myslím blbečky typu, co jim volají 10 minut před tim, než tam měli bejt, jestli už tam jako sakra budou, a oni "Ahoj, budu tam za 5 minut". Denně! slyšet v buse, tramvaji...
:-) Přát si to můžete, ale stejně vám nezbyde než se chovat ekonomicky (najít si práci u telek. společnosti a pak volání/internet budete mít grátis). Když na to nemáte, tak to nedělejte! A basta ;-).
Stačilo by jen, kdyby třeba Radiokomunikace mohly fungovat v některé mobilní síti a účtovaly to 1+1, i kdyby za stejné ceny. A najednou by hovory typu "Kde jsi? Čekám venku!" -- "No jo, už jdu!" nestály 3-6 Kč, ale 50 halířů, a spousta prozvonění by vedla na takovéto hovory.