Ty zensky tam budou urcite naprosto neschopny, vzdyt jsem to psal vcera. Explicitne uvedu, at mne kontaktuji mailem nebo na mobil a ne, bez jakehokoliv varovani mi to poslou na fax. Za ty prachy, co ty domeny stojej, to je na zabiti.
Jak - neni kde ID vzit ? ID ma kazda spolecnost, kterou jste registroval (a ID si dokonce zvolite sam). Proste tu novou spolecnost zaregistrujte jako subjekt, tim mate ID a rikate, ze v takovem pripade uz je to trivialni. Zaregistrovat spolecnost take umite - delal jste to, kdyz jste domenu registroval (bez ID totiz nelze domenu nejen prevadet, ale ani registrovat). A, mimochodem, co se tyce odbornych zalezitosti okolo spravy domeny, kterym nerozumite - kvuli tomu mate technickeho spravce, ktery tomu ma rozumet a ma vam poradit, protoze prave od toho ho mate. A jestli takoveho nemate, pak je otazka proc mate toho, ktereho jste si vybral. Samozrejme, ze v pripade, ze vam skutecne tech-c neporadi (pak byste ale stejne mel uvazovat o jeho vymene) by vam mela poradit podpora CZ.NICu. Nicmene, k prubehu telefonickeho hovoru s podporou se tezko vyjadrit - pokud to skutecne probihalo, tak jak rikate, pak by to skutecne bylo alarmujici ...
Aniz bych chtel obhajovat jednani kohokoliv, logika nesmlouvave naseptava, ze prevest zaznam v systemu na nekoho, kdo v systemu neni, znamena NEJDRIVE uvest dany subjekt do systemu :-)
Zkuste cz.nic pozadat o pomoc při převodu domény. Jejich stránky jsou na něco takového připraveny, ale ve chvíly kdy chcete převádět doménu na společnost, která ještě není v cz.nic registrována nastanou obrovské potíže (systém chce pořád nějaké ID - to však není kde vzít). Zkusil jsem to řešit telefonicky a opravdu mě překvapila ochota slečen na telefonu provozovatele cz.nic - kdyby mě rovnou poslaly to pr... tak mi ušetřily spoustu času. Takhle si mě přehazovaly cca 15 min. aby mi nakonec řekly: "Vše co chcete vědět najdete na našich stránkách. Nic nevíme!" A práskly telefonem.