Zkuste cz.nic pozadat o pomoc při převodu domény. Jejich stránky jsou na něco takového připraveny, ale ve chvíly kdy chcete převádět doménu na společnost, která ještě není v cz.nic registrována nastanou obrovské potíže (systém chce pořád nějaké ID - to však není kde vzít). Zkusil jsem to řešit telefonicky a opravdu mě překvapila ochota slečen na telefonu provozovatele cz.nic - kdyby mě rovnou poslaly to pr... tak mi ušetřily spoustu času. Takhle si mě přehazovaly cca 15 min. aby mi nakonec řekly: "Vše co chcete vědět najdete na našich stránkách. Nic nevíme!" A práskly telefonem.
Aniz bych chtel obhajovat jednani kohokoliv, logika nesmlouvave naseptava, ze prevest zaznam v systemu na nekoho, kdo v systemu neni, znamena NEJDRIVE uvest dany subjekt do systemu :-)
Jak - neni kde ID vzit ? ID ma kazda spolecnost, kterou jste registroval (a ID si dokonce zvolite sam). Proste tu novou spolecnost zaregistrujte jako subjekt, tim mate ID a rikate, ze v takovem pripade uz je to trivialni. Zaregistrovat spolecnost take umite - delal jste to, kdyz jste domenu registroval (bez ID totiz nelze domenu nejen prevadet, ale ani registrovat). A, mimochodem, co se tyce odbornych zalezitosti okolo spravy domeny, kterym nerozumite - kvuli tomu mate technickeho spravce, ktery tomu ma rozumet a ma vam poradit, protoze prave od toho ho mate. A jestli takoveho nemate, pak je otazka proc mate toho, ktereho jste si vybral. Samozrejme, ze v pripade, ze vam skutecne tech-c neporadi (pak byste ale stejne mel uvazovat o jeho vymene) by vam mela poradit podpora CZ.NICu. Nicmene, k prubehu telefonickeho hovoru s podporou se tezko vyjadrit - pokud to skutecne probihalo, tak jak rikate, pak by to skutecne bylo alarmujici ...
Ty zensky tam budou urcite naprosto neschopny, vzdyt jsem to psal vcera. Explicitne uvedu, at mne kontaktuji mailem nebo na mobil a ne, bez jakehokoliv varovani mi to poslou na fax. Za ty prachy, co ty domeny stojej, to je na zabiti.