To sice ano, ale i tak se to obrátí proti nim samotným... viz slavný telecom ci kulatá dvojak jak jim říkám... výseldkem jejich přístupuk zákaznáíkům je ten, že sje od nich postupnil odhlásil ve formě co jen šlo... Páni manageri sází na česku hloupost a zapomětlivost a sílu gigantů... ael přepočítají se jednou, možná to chvíli potrvá, ale dojde k tomu... viz banky... před 10 lety žádat o úvěr bylo chození s prosíkem a palcení řádově desetitisíců za to, že si někdo přečetl žádost a zamítl ji... dnes vámlezou až do pr... :-))) Chci tím říct, že pro jkoukoli fiormu by měla být důležitá i strategoe více než na rok dopředu, tedy budovat sílu značky. Ale sílu ve smyslu přívětivosti a loajálnosti ke zančce, a nikoli lidi držet silou roční úspisové služby kdy zákaznáíci skřípou zubama a spoléhat na českou povahu, že po ročním skřípění jich to přejde a zůstanou... zatím možná ano... ale pak procitnou a malé firmy předeženou větší...
JJ je to pravda ted sem vytahl nejakej starsi casak a tam byla obrovska reklama Bluetone ADSL Premium az 5Mbps "No FUP", tak sem se jenom pousmal a rekl sem si no hold sme v Cehach. Taky bych se chtel zeptat kde berou ty cisla ze pro 99% lidi je limit vyhodnej... Nejdriv si udelejte statistiku kua
No oni počítají s tím, že část lidí zůstane. Já jsem si nechal např. suspendovat pevnou linku s tím, že ji zruším. Nebyl čas, za nějakou dobu jsem zase platil plný paušál a to pěkných pár měsíců a úplně k ničemu. Pak jsem šel na Telepoint (nebo jak tomu teď říkají) a ti zm*tci mi po X letech, kdy jsem platil měsíční pronájem za aparát Aneta a splatil ho několikrát, tenhle šmejd, který by jinak určitě vyhodili, započítali taky, protože jsem ho nevzal s sebou k podpisu smlouvy. Já vím, moje blbost, ale s takovou blbostí dojiči počítají.
Zakazniky zavazane uz nemaji. V pripade zasadni zmeny parametru sluzeb (coz zavedeni FUP a zvyseni agregace rozhodne je) ma zakaznik pravo na okamzite ukonceni smlouvy bez ohledu na podepsany zavazek.
co tady lžeš´a nejen ty ale i další. Plácáte tu hovadiny, zřejmě taměstnanci telekomu. FUP se týká jen nových smluv, staré jsou na jiný produkt který v sobě FUP nemá, to ale vaše tupé makovice asi nepobrali, přečetli jste si něco v blesku a teď z toho vaříte
Souhlas, vetsina stada zustane, ale stado ma vetsinou (nastesti pro nej) O2...
Ten telefon, kdyby to byl ten starsi, co se plati za nej 5 Kc, tak ten se vracet nemusi ten je odeposany :-) Pokud jste mel novejsi tak ten by se vracet mel :-D
A je nesmysl tam chodit osobne, jsou tam fronty duchodcu, vypoved ci vse co nejde udelat pres telefon, poslete faxem, mailem (s ucinnosti okamzikem odeslani) a pak do 3 dnu postou (schranku mate v obci co 700 metru, podle postovniho zakona), doporucuju :-)
- ale oni nic nezavedli, oni jen nabidli nove sluzby na vyssi rychlosti s novymi podminkami!
- pro stare smlouvy se nic nemeni, jenze uz jen ten fakt, ze u RA musis pri zrychleni podepsat dalsi zavazek!!! (stejne tomu bylo v 2/2006) je nemoralni!
- pryc od radiokomunikaci hned po uplynuti minimalni doby uzivani, telecom vam rad za 1,- zridi novou linku, co na tom, ze to bude pravdepodobne drazsi, ale myslim, ze o paterni sit O2 nemusite mit strach, na rozdil od patere RA
to je nejakej hulvat od radiokomunikaci, vyse uz jsem napsal, ze JEN U NICH podepisujete pri zrychleni novy zavazek (dodatek ke smlouve), coz je nemoralni, protoze se zrychlenim zadne cizi naklady operator nema (treba pro ten Telecom 2323 Kc za zpristupneni vedeni apod.)
Nutnost zavedení FUP musela být jasná dávno. Oni ale kampaň založili na tom, že nikoho nijak neomezují, čímž přetáhli spoustu zákazníků od konkurence. Pak ale provedli něco, co každý normální člověk musel čekat. Nastavili FUP taky a ještě neprůhledný! Vzhledem k předchozí kampani to ale byla sviňárna a podraz na pitomé zákazníky, řekl bych až na hranici podvodu. S takovou firmou bych nechtěl mít nic společného!