Castecne souhlasim s Vasi uvahou. Pro lidi zabyvajici se bezpecnosti je ale minule chovani Seznamky jasna dira, kterou lze za pomerne malych nakladu opravit. Stacilo do formulare ktery posilal ID inzeratu pridat jeste mail, kterym se clovek prihlasil a pri vypisovani inzeratu ho kontrolovat. Prace na cca 30 minut i pro mne, ktery ASP vubec nezna. To co tam mate ted (hadam asociovani mailu s ASP session) je jeste cistsi i kdyz je to asi o neco slozitejsi. Lidi schopnych exploitovat Vasi puvodni chybu je podle mne v CR nekolik tisic, mozna spis desetitisice. Staci mala znalost HTML, principu WWW skriptingu (jestli je to ASP, PHP nebo CGI nehraje roli) a proste zkusit zmenit to cislo v hidden polozce forulare. Mne to trvalo cca 15 minut, protoze jsem porad hledal nejake zabezpeceni a nenachazel, az jsem proste zmenil to cislo a ejhle - vyjely na mne odpovedi na jiny inzerat. Proste to bylo jednodussi, nez jsem cekal :-)
Ty řeči jsem měl já a za nimi si stojím. Opravu jsem nařídil abych měl pokoj od různých prudičů. Vy jste zjevně programátor a tak by se dalo předpokládat, že zvládnete jednoduchou logickou úvahu.
Pokud odpovídám na inzerát tak nevím komu odpovídám. Tudíž mohu předpokládat, že si inzerát může přečíst kdokoli. Pokud si nějaký cvok dá práci s tím, že si vytvoří stránku na které si mohl vytahovat odpovědi na inzeráty rovněž neznámých lidí, tak to není kdokoli (kolik lidí umí ASP a kolik z nich rozumí češtině a kolik z toho malého promile je tak perverzní aby se v tom hrabal...a co by s tím dělal?).
Co se týče testování Seznamky - jste moc laskav a prosím o pravidelné zasílání nalezených chyb na mou adresu. Můžete vyhrát CD, které jsme vydali společne se Sony/Bonton - viz www.seznamka.cz/cd
Vidíte, já jsem myslím někde článek o podobnosti písma v záhlaví dvou konkurenčních seznamek četl. Vážně si nevzpomenu kde, myslel jsem, že v krátkejch zprávách na Lupě.
A pokud jde o problém jednostraného zpravodajství, obávám se, že to není problém nekomunikace Lupy směrem ven, ale nekomunikace okolí s Lupou.
Abyste mě zas nenařkl z nějakého protěžování, tak použiju příklad z nekomerční sféry: Projevil jsem zájem seznámit se s aktuální asistivní technologií pro zrakově postižené a obrátil se proto na SONS. Obratem jsem dostal spoustu informací, kontaktů a pozvání na specializované pracoviště a stále se na mě obracejí další a další organizace plůsobící v tomtéž oboru. Když ale požádám nějaký komerční subjekt, aby mi pomohl se sběrem informací pro připravovaný článek, v lepším případě se mi dostane informace, že je to obchodní tajemství, v horším se mnou vůbec nikdo nekomunikuje.
Nemůžu psát o něčem, o čem nevím, že je. Když si tohle uvědomíte, zjistíte, že mít o sobě zmínku v nějakém článku třeba ob týden, není žádný problém. I z toho důvodu se internetové magazíny v poslední době přiklání k publikování článků od článkopisců, kteří nejsou propojeni s žádnou firmou na českym Internetu, i proto rozšiřují vlastní redakce.
:-) Koukam, ze uz jste to konecne opravili :-) A to bylo reci jak to nevadi (ze si nekdo cte cizi odpovedi) a ze je to strasne slozite to opravit :-) Ted jeste opravit tu chybovou hlasku ASP pri zadani chybneho hesla a bude to OK ;-)
Když Vám na nic nejsou, tak mi nějaké dejte. Takováto hluboomyslná tvrzení odpovídají kecům o tom, že majetek není k ničemu... peníze nejsou k ničemu.... nepotřebuji žádnou milenku a podobně.
Ano velmi spravne, kdokoliv si muze cist odpovedi na sve inzeraty. Proc by take ne. Nebo vy umite precist odpovedi na moje inzeraty? Obavam se, ze ne. Klidne se s vami vsadim.
Pouze drobnost - Seznamka je jeden z největších serverů a přes stovky konkurentů si drží stále dominantní postavení. Například v době kdy Centrum mělo ohromnou billboardovou kampaň doprovázenou stovkami článků a povyrostlo o 40 procent - jsme spustili novou službu - Rande.cz a povyrostli úplně stejně (viz audit z té doby).
Inteligentní a samostatně myslící novinář nemá vycházet při psaní článku pouze z tiskových zpráv, ale ze všech dostupných zdrojů. Ostatně na Lupě se nic z mé tiskové zprávy o tom, že Quick oprásknul Seznamku nic neobjevilo.
My se samozřejmě bez článků v Lupě obejdeme, ale proč bych neupozornil na dlouhodobě jednooké zpravodajství? Zkuste si na Lupě vyhledat Seznamka.
Ostatně vzhledem k tomu, že vlastním doménu www.Marketing.cz tak mohu jednoho dne spustit podobně propagandistické zpravodajství a psát pouze o těch, kdo si také zaplatí publikování PR článku. Nechce se mi však do toho a doufám, že bída internetového novinářství nebude setrvalým stavem.
Pane Pallasi, obávám se, že autorova nevšímavost k Seznamce je opět potíž s výběrem serverů do článku. Kompletní výsledky si můžete přečíst na stránkách iAuditu, článek na Lupě je jen jejich osobitým komentářem :-)
Podívejte, nějakou dobu Lupa nepsala o iAuditu vůbec (od té doby, co jsem Marka Antoše okřiknul, že se nehodí, aby se jako vydavatel Měšce kriticky vyjadřoval jako "nezávislý" k výsledkům dalších finančních serverů), pak jsem to zkusil napsat já, a sesypaly se na mě hromy za neuvedení serveru CD-R. Prosímvás, uvědomte si, že těch serverů je v iAuditu už 140, není možný napsat ve článku o všech.
Jestli na sebe chcete přilákat pozornost článkopisce, tak opravdu většinou stačí vydat tiskovou zprávu. Nevím, které čte Mirek Zeman, ale já těm z ČTK opravdu věnuji těch pět sekund, abych zjistil, o co jde a jak je to pro mě zajímavé.
Imprese jsou uz doopravdy bezpredmetne. Jestli ma nekdo o neco vic nebo min nema velky smysl. Nekdy mam pocit, ze spousta impresi je casto spise starost o to, aby stacil hardware a software...
Nebuďte alibista! I Seznamka narostla jako jeden z mála velkých serverů. Všichni se tváříte, že neexistujeme, ale při osobních rozhovorech se vždy ukáže, že ji důvěrně znáte ;-)