Dobry den,
doufal jsem, ze kdyz redaktor necemu nerozumi, zepta se ...
Nestalo se, bohuzel.
Html kod(napriklad AAA auto - cena 100.000 Kc) a i-layer (Vitana - 175.000) jsou dva rozdilne produkty na homepage Seznam.cz.
Kazdy z produktu je exklusivni a prodava se na dobu jednoho tydne. CPT pak diky 12.000.000 zobrazeni vychazi od 9 Kc.
Dle krativy jsou u kazdeho zmineneho produktu prokliky v intervalu 30.000 - 80.000. Znamena to tedy, ze kdyz udelam hodne spatnou kreativu nebo se zamerim na malou cilovou skupinu, klikne na moji reklamu za tyden 30.000 lidi, kdyz delam peknou reklamu na polevku, klikne 80.000 lidi.
Cili NE, ze 80.000 PVS je 1 klik.
Jeste chvilku a dozenete interpretaci prohlaseni i pana Daniela z M&M.
Prijemny den,
Ing. Tomas Kapalin
Obchodni reditel Seznam.cz, a.s.
Čistě pro zajímavost - jak si vysvětlujete, že vaše HP má ve všední den cca 300.000 unikátních návštěvníků denně a podle vašeho tvrzení cca 2.000.000 PV denně (odvozeno z těch 12.000.000/týden a poměru všední den/víkend)? Tj. na jednoho návštěvníka cca 7 zhlédnutí? Takový poměr mezi unikátními uživateli a PV je spíše typický pro online hry, chaty apod., určitě ne pro jedinou (!) vstupní stránku.
Domnívám se, že v tomto údaji (tj. 12.000.000 PV homepage Seznamu za týden) máte chybu a je blízký mému odhadu, tj. 7.000.000 za týden. Je zvláštní, že v iDotu sice zveřejňujete hodně sekcí, ale samostatnou homepage ne - myslíte, že to inzerenty nezajímá?
BTW minimálně na Vitanu jsem na Seznamu kliknul asi pětkrát, tj. nejsem si tak úplně jistý, že těch 30.000 - 80.000 kliků odpovídá 30.000 - 80.000 lidí...
Sedm na návštěvníka online hry? Asi málo hrajete ;-)
Průměr u nejlepších kousků se pohybuje přes 100 denně na hráče (máte Overland a DarkElfa, tak si prohlédněte statistiky).
Mimochodem, jedno zobrazení reklamy na uživatele taky nemusí být ideální, takže proč ne při rotaci dvou komerčních 3-4 zobrazení na uživatele denně - to je prý* nejlepší.
____
*) JPP, ale někde na to byl i solidní průzkum, bohužel jsem líný hledat.