Jistě, ostatně reklamy můžou běžet i přímo ve videopřehrávači, stejně jako nástroje na sdílení, související videa, atd., to je přesně to, o čem mluvím.
Co se týče bezpečnosti, vtipné je, že zatímco někdo kritizuje díry, z jiných stran zase slýchám kritiku na přílišnou paranoiu Adobe, která vede k až moc velkým technologickým omezením té platformy. Faktem je, že neznám technologii, kde by poměr jejích možností a bezpečnostních děr byl příznivější.
Ano, moznosti Flash jsou diky vsem moznym diram rozsahle. Neni to spis o tom, ze kdyz donuti uzivatele si zapnout Flash kvuli videu, bude ho mit zaply i na reklamy ? :-)
Důvodem přechodu na Flash není penetrace, ale hlavně technologické možnosti. Oni potřebujou víc než zvolit formát a naházet v něm videa na web. Potřebujou solidní aplikační platformu, která umožní doprogramovat spoustu věcí okolo toho videa. Vezměte si už jen obyčejné statistiky, kam až uživatel dokoukal video, apod. Technologie, které to umožňují, jsou v současnosti dvě - Flash a Silverlight. Silverlight zklamal na velkých projektech (NBC - olympiáda, atd.), které se v tichosti vrátily k Flashi. Takže v IDNES žádné velké dilema mít nemohli.