Vlákno názorů k článku iDnes zamezí aktivní účast anonymů také v online rozhovorech od :-) - Četl jsem, snad kdesi na lupě, že do...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 1. 2010 0:32

    :-) (neregistrovaný)
    Četl jsem, snad kdesi na lupě, že do budoucna se stejně "komentáře" a diskuse budou řešit tak, že budou uloženy zcela jinde a nebudou součástí webu, ale bude je načítat automaticky doplněk v prohlížeči :-)

    Nevím už, jak se to jmenovalo, ale zkuste někdo hodit link, pokud si vzpomenete.

    To je podle mě úplně nejlepší řešení, můžete tak komentovat jakoukoli stránku i článek, který třeba ani diskusi vůbec nemá a nemusí Vás zajímat co na to provozovatel webu - nijak to nemůže ovlivnit :-))

    Výhodné je to i pro samotného provozovatele webu, protože alespoň nemusí nic (nakonec ani nemůže) moderovat, nemusí se bát obvinění z například rasismu, kvůli nějakému komentáři...

    --

    Jinak osobně si myslím, že stejně psát jakékoli komentáře pod články na serverech typu iDnes.cz, novinky.cz atd. je naprosto zbytečné!
    Mozková kapacita čtenářů zmíněných on-line periodik zkrátka nestačí k tomu, aby dokázala zpracovat inteligetní a věcný komentář...

    Proto pokud někdo něco inteligentního pod články na Idnes.cz píše, pak je to jenom házení perel sviním a ta informace pro diskutující představuje asi takový přínos jako elektronový mikroskop pro domorodce ve střední africe :-))
  • 9. 1. 2010 18:33

    guzmin (neregistrovaný)
    Oddělená diskuse je třeba tady:
    http://svobodna-diskuse.cz/
    Ještě to ale moc nefunguje.
    Jinak registrovaná diskuse je v podstatě smrt diskuse. Zvlášť na Novinkách tím estébáckým přístupem to v podstatě zlikvidovali. Sterilita a mrtvolno.
    Dobře to maj podle mě vyřešený na Aktuálně. Maj tam cenzora s inteligentním přístupem k věci. To se žádným mechanismem nahradit nedá, radost diskutovat:-)
  • 9. 1. 2010 22:40

    insider (neregistrovaný)
    Ne. Ale omezi jejich pocet mnohonasobne mnohnasobne!

    A to nechapes, s tim jak jsi omezeny.
  • 10. 1. 2010 20:08

    krakonoš (neregistrovaný)
    tebe zase mrzí, že už neexistuje úřad tiskového dozoru, nejspíš už se nemůžeš dočkat, až si tam sedneš na šéfovskou židli.
  • 9. 1. 2010 22:11

    krakonoš (neregistrovaný)
    Souhlas. Nadávky a sprosťárny do diskusí nepatří a přesně tomuhle registrace nezabrání.
  • 10. 1. 2010 12:19

    krakonoš (neregistrovaný)
    Tohle je ale naprosto normální. Úroveň každého lidského konání je nepřímo úměrná jeho masovosti. Dokud byl internet jen pro hrstku vyvolených, musel být zcela zákonitě o něčem jiném, než dnes, kdy k němu má přístup prakticky každý, tedy i defektní jedinci, kteří ho zneužívají. Jenže nějaké registrace (které lze velmi snadno oblafnout) tohle nevyřeší.
  • 10. 1. 2010 13:55

    insider (neregistrovaný)
    "Jenže nějaké registrace (které lze velmi snadno oblafnout) tohle nevyřeší."

    Vidis, ze jenom vyrypujes a nic vic.
  • 10. 1. 2010 9:06

    anonymní
    "Výhodné je to i pro samotného provozovatele webu, protože alespoň nemusí nic (nakonec ani nemůže) moderovat, nemusí se bát obvinění z například rasismu, kvůli nějakému komentáři..."

    zalezi na provozovateli serveru, jak nalozi s diskuzi a uz vubec nenese odpovednost na prispevky.

    Uroven diskuzi se snizuje v zavislosti na zvysovani poctu uzivatelu s pripojenim k netu = az budou mit pristup vsichni, bude prumerne IQ na netu stejne nizke jako je prumerne IQ obcanu teto republiky = diskuze budou zahlcene hlupaky. Proto se zacina uplatnovat omezeni, z nichz registrace je to nejmensi. Uzivatele, kteri maji zajem o kvalitni diskuze, si je najdou (na tech serverech, ktere maji o diskutery zajem + jeste tu je taky potreba pocitat s reklamou - napr. na novinkach dost casto diskuteri resi, ze je vedle diskuze reklama google, cili si ji vsimaji (a nedoakzou pochopit vyber podle klicovych slov clanku a hledaji v tom konspiraci :) ) a ostatni bezmozci tu budou mit diskuze, kde muzou nadavat a radovat se....a klikat na reklamy.

    Mne registrace nevadi, pokud to musi byt, zaregistruji se, pokud nemusim, pisu nn.

    Me postrehy z diskuze na novinkach: da se to konecne i cist jako celek, cenzura schovava vylozene trapne nebo 100 % rasisiticke a treba jinak napsane prispevky se stejnou podstatou nechava, navic kdyz nekdo takovy prispevek cituje, tak je tam stejne videt.

    ... takze vsechny vase teorie, jak dochazi k nejake strasne cenzure, jsou mimo
  • 10. 1. 2010 11:16

    :-) (neregistrovaný)
    S tím snižováním IQ na Internetu máte naprostou pravdu. V ČR jsem byl jedním z prvních lidí, kteří Internet začali používat a až někdy do roku 2001-2 to bylo naprosto inikátní prostředí.

    Všichni jsme si tykali, úroveň lidí byla úplně někde jinde, nikomu jsem nemusel nic vysvětlovat, když jsem se s někým domluvil, nikdy se nestalo, aby mě podtrhnul...

    Nebo například když začal v roce 98 fungovat Xchat.cz - dalo se na něm mluvit inteligentně a diskuse byly o něčem. Dnes jsou služby jako xchat v podstatě naprosto zničené záplavou debilů.

    --

    Samozřejmě i dnes se můžu na Internetu bavit s inteligentními lidmi, ale už ne na veřejných masových službách - většinou se jedná např. o uzavřená fóra a naštěstí například původní chat-servery na platformě IRC zůstaly demencí nedotčeny :-))) Nejspíš proto, že na ně neběží bannerová reklama na portálech seznam a centrum :-D

    Dnes už prostě nelze nechávat "dveře otevřené" pro každého, protože je na Internetu 95% dementů a jejich přítomnost by učinila jakoukoli komunikační službu prakticky nepoužitelnou.

    To už se ani nebavím o tom, že kam jdou dementní ovce, tak tam jde za nimi i státní regulátor s cílem upravit ovcemi navštěvované prostředí tak, aby si "neublížily" a aby bylo možné označit "zlobící" ovce.

    Proto už dnes nejde dělat nic veřejně - první vám to zaplevelí idioti a za nimi Vám ještě stát přikáže, zakáže, že z původní myšlenky projektu nezbydou až ani jeho trosky... :-(
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).