No to zase potes koste!
Dnes si proste mnozi mysli (a nebo je spise "prani matkou myslenky"), ze firma by mela byt aktivni na kazde "socialni siti" co je prave "in". To, ze to v 99% pripadu postrada jakykoliv smysl proste pomineme...
Pripad Instagramu je jeste smesnejsi nez firemni ucty na FB a TW...
Co asi firma proda navic posilanim retusovanych pidi-fotek na mobily par frikulinu??? Boze muj...
Tady se pomalu zacina zapominat na to, ze ucelem firmy je prodavat sluzby/vyrobky a tim vytvaret zisk a pridanou hodnotu - A NE:
"Cílem snažení na Instagramu bude totéž co na ostatních sociálních médiích – získat pro firemní účet co nejvíce sledujících („followers“) a pro jednotlivé fotografie co nejvíce líbí („like“) a komentářů („comments“)."
Na co mi asi tak "comments" budou platne? Zamestnam diky nim dalsi lidi? Zvysim zamestnancum platy? Zvysim dividendy???
No na tom zamestnavani asi neco bude. Asi si pro fimu najmu nejakeho dalsiho (po FB a TW, jez jsou dnes pro firmu "nezbytnosti, ze?) frikulina, co si za vecer precetl Help k Instagramu a je z nej "specialista na socialni media"...
LOL LOL LOL!!!
Uz ted se tesim, co prijde priste... Pak si vsichni budeme na mobilech posilat fotecky, malovat omalovanky, komentovat, lajkovat a statusovat, ze jsme zrovna na wc ci ve sprse...
BUDEME VSICHNI KUUUL, ALE MAKAT NEBUDE NIKDO...
Howgh! ;-)
Vse ma svuj duvod: http://www.dobryweb.cz/skoleni-firemni-facebook-prakticky
Ted uz jen cekam na "Seznamka jako marketingovy nastroj" :-)
Nastesti se tento obor socialnich sarlatanu uz pomalu vycerpava. Predstava firmy, kde nikdo nic nedela a vsichni pouze pisi kravoviny na socialni site, preposilaji nejake odkazy na odkazy s # a vysledek je nula, je usmevna. Divim se, ze se do toho jeste nepustili statni instituce. Mozna na ne by se mela zamerit tato "skoleni" :-)
Díky bohu za sociální nadšence tvořící social strategie opřené o social mixy plné social toolů tvořících social engagement vyúsťujících v social power!!1
Nebýt social media specialistů, seo registruji-katalogy specialistů, obsahových pr-článek-za-15-korun specialistů, seo-servisů, předražených taky-agentur a dalších vometáků, měli by to rozumní lidé v marketingu a médiích mnohem těžší vyniknout.
Takto stačí jen ukázat prstem na kašpárky slintající nad záplavami pubescentních statusů, odkazů na zbytečné stránky a hustospeakových agenturních žertíků a klient má obvykle poměrně rychle jasno, kde investovat a s čím "coolovym" návrhem si vytřít sedínku.
Prosím více instagramů, více twitterů, více pinterestů!