Ted uz jen cekam na "Seznamka jako marketingovy nastroj" :-)
Nastesti se tento obor socialnich sarlatanu uz pomalu vycerpava. Predstava firmy, kde nikdo nic nedela a vsichni pouze pisi kravoviny na socialni site, preposilaji nejake odkazy na odkazy s # a vysledek je nula, je usmevna. Divim se, ze se do toho jeste nepustili statni instituce. Mozna na ne by se mela zamerit tato "skoleni" :-)
Vse ma svuj duvod: http://www.dobryweb.cz/skoleni-firemni-facebook-prakticky
No to zase potes koste!
Dnes si proste mnozi mysli (a nebo je spise "prani matkou myslenky"), ze firma by mela byt aktivni na kazde "socialni siti" co je prave "in". To, ze to v 99% pripadu postrada jakykoliv smysl proste pomineme...
Pripad Instagramu je jeste smesnejsi nez firemni ucty na FB a TW...
Co asi firma proda navic posilanim retusovanych pidi-fotek na mobily par frikulinu??? Boze muj...
Tady se pomalu zacina zapominat na to, ze ucelem firmy je prodavat sluzby/vyrobky a tim vytvaret zisk a pridanou hodnotu - A NE:
"Cílem snažení na Instagramu bude totéž co na ostatních sociálních médiích – získat pro firemní účet co nejvíce sledujících („followers“) a pro jednotlivé fotografie co nejvíce líbí („like“) a komentářů („comments“)."
Na co mi asi tak "comments" budou platne? Zamestnam diky nim dalsi lidi? Zvysim zamestnancum platy? Zvysim dividendy???
No na tom zamestnavani asi neco bude. Asi si pro fimu najmu nejakeho dalsiho (po FB a TW, jez jsou dnes pro firmu "nezbytnosti, ze?) frikulina, co si za vecer precetl Help k Instagramu a je z nej "specialista na socialni media"...
LOL LOL LOL!!!
Uz ted se tesim, co prijde priste... Pak si vsichni budeme na mobilech posilat fotecky, malovat omalovanky, komentovat, lajkovat a statusovat, ze jsme zrovna na wc ci ve sprse...
BUDEME VSICHNI KUUUL, ALE MAKAT NEBUDE NIKDO...
Howgh! ;-)