kolik uživatelů nyní v době google a RSS vůbec používá portály (jakékoliv), navíc se stále se zvyšujícím počtem českých uživatelů vybavených znalostí angličtiny mají české klony různých služeb jako například záložkovací servery, rapidshare klony velmi malou šanci se prosadit proti originálům, určitou šanci mají youtube klony ale zde je problém s tím, že legální obsah z 85% nikoho nezajímá (kromě pár známých toho, kdo publikuje určité video) a nelegální obsah (seriály, anime série, atd...) brzy mizí
Pravda, ovládám angličtinu tak nejsem zavislý jen na českých serverech, ale když se na to podívám, který z českých mainstream serverů nabízí nějakou originalitu nebo kreativitu??? U těch největších serverů vidím jen snahu o zvýšení clicků a profitu, a nějak mi nemůžou nabízet co bych nedostal jinde dokonce v lepší kvalitě. Např. svoji seznam.cz email adresu už nepoužívám více jak dva roky, jelikož se nebyla a není naprosto vůbec schopna vypořádat se spamem. (za 2 roky s gmailem ani jeden spam, a to zveřejňuji svou gmail adresu na více místech než předtím svou seznam adresu) Zprávy jsou často převzaté ze zahraničních serverů, jsou zkrácené a mnohokrát je titulek zavádějící. Diskuze naprosto na prd a o bezpečnost se asi moc nikdo nestará (např. být pedofilem tak by server www.spoluzaci.cz byl asi jedním z mých nejoblíbenějších serverů jelikož fakt není těžké dostat se do většiny tříd a to bez jakékoliv znalosti hackování). ...
Chápu, že ty největší servery měly jistou zásluhu při rozvoji českého internetu když se ještě nepsal rok 2008, ale teď se mi zdá, že jakýkoliv vývoj nebo invovace stagnuje na úkor snahy zvýšení zisku a snahy udělat ze svých uživatelů negramotné blbce (teda těch co jími ještě nejsou).
Originalita je na internetu trochu pase, jakmile se udela jedna sluzba, hned je "okopirovana" nekym jinym, proto bych to nevycital.
Mozna by spoustu problemu vyresilo masivni investovani do vedy a vzdelani (nejake slevy na dani), treba by pak bylo vice programatoru se smelejsimi cili
Mě spíš překvapuje, že na www.tn.cz není např. stream vysílání, nebo aspoň archiv pořadů. To by myslím návštěvnost dost zvedlo. Reklamy ve vysílání diváci stejně uvidí, tak v čem je problém?
Je to relativne drahe. Vysilat porad pres CRa pro 10 milionu lidi stoji balik. Vysilat po netu pro 10.000 lidi stoji tak tri baliky a porad mate pokryto jen 0.001 divaku z prvniho pripadu.
Navic divaci sledujici televizi pres internet jsou mnohem hure manipulovatelni reklamou a tak jsou pro inzerenty mene zajimavi.