Tohle začíná byt novým grálem pro západní firmy.
Důvod je ten, že vývoj v tomhle odvětví ustrnul a přesunul se prakticky jen na věci které se po výrobcích chce EU. Tedy naprostá většina vylepšení osobních vozů není pro uspokojení zákazníka uživatele ale splnění předpisů.
V takovém informačním systému se tedy otevírá prostor pro "inovace" jenže... Na západě je trend ze mládí auta moc nekupuji a starší zase o tuhle elektroniku tolik nestojí takže to je dost zamotáné.
Jestě důležité upozornění bavime se o nových autech tedy těch co se vyrábí dnes. 5 a víc staré vozí nebo 10tilete šlupky tyhle firmy nezajímají a jistli nějaký Číňanni na to dělají multimediální centrum s Androidem, nebo WindowsCe to nikoho nezajímá. Protože do nových vozů většinou jiné radio ani nezamontujete.
Ikdyby no ono je to trochu FUD.
V prvním případě půjde o palubní infotainment spojení s smartphony a tablety. To vše on-line. Vente to že ty radia s RDS bez navigací co umí MP3 jen z CD jsou tak rok 1996-7. Následně systému zlepšení komfortu řízení. A takový "autopilot" bude až v posledním kroku. Problém legislativy ještě dlouho autopilota neumožní.