Letos jsem poprve po asi osmi letech na Invex nejel. Rikal jsem, ze po trech zklamanich uz neni duvod zazit ctvrte. Jsem technik - na Invex jsem jezdil kvuli technickym novinkam - tedy v dobe, kdy se s uvedenim novinek na Invex cekalo. Jiste, i na setkani s lidmi, ktere do te doby clovek vida malokdy. Jenze, Invex je pro pratelska setkani pomerne nevhodny - rachot, spousty lidi, proste nikoli klid a dost casu na dany ucel. Nasel jsem si jine prilezitosti jak se potkat s e-mailovymi znamostmi (uz par let jezdim na konferenci EurOpen) a Invex k tomu uz nepotrebuji. Soucasne myslim, ze Invex ztratil (nebo rychle ztraci) image "plesu v opere" - tedy neceho pro danou spolecenskou tridu zcela nevynechatelneho. A jelikoz ani novinky se na Invexu nepestuji neni nejmensi duvod tam jezdit. Invex se zmenil a z technicke vystavy se uz davno stalo a cim dal tim vic stava marketingove divadlo. Ano, lidem z naseho marketingoveho se Invex libi rok od roku vice - i to je dukaz, ze Invex dnes a Invex pred lety ma spolecny jen nazev.