Marketingové oddělení společnosti Internet Mall provozující síť internetových obchodů v Česku, Polsku, Maďarsku a na Slovensku, spustilo firemní blog Neomalleně.cz. Potřeba jeho založení vznikla velmi prozaicky, prostě se toho u nás děje tolik, že jsme si řekli, že by bylo dobré veškeré dění někam zaznamenávat. Je nám jasné, že neomallene.cz bude číst naše konkurence, zřejmě naši dodavatelé, určitě naši bývalí kolegové, ale my bychom byli rádi, kdyby se nám podařilo zaujmout i naše zákazníky. Poprvé vystupujeme z našich funkcí, více se vám odhalujeme a ukazujeme, že za tou spoustou obrazovek a drátů sedí obyčejní smrtelníci, kteří mají stejné radosti a starosti, jako třeba právě vy
uvádí Internet Mall na svém novém blogu.
Firemní a zaměstnanecké blogy nejsou vůbec žádnou novinkou. Pokud jde o firmy působící v oboru informatiky a telekomunikací, jde už o zaběhlou a osvědčenou cestu neformální komunikace s klienty, zákazníky a partnery, která má v oblasti internetového PR své pevné místo. Ve světě patří k nejaktivnějším resp. nejviditelnějším bloggerům zaměstnanci Googlu či Microsoftu. V Česku provozuje několik vlastních blogů třeba portál Seznam.cz, bloguje také mobilní operátor Vodafone a blog si vedou i naši kolegové z poradenského centra Dobrý web. Dalších příkladů bychom jistě našli minimálně desítky.