Bodet by se dalo na help-line dovolat, kdyz vola kazdy. Ja, kdyz mam problemy s nejakou sluzbou u jakekoliv spolecnosti a nemuzu se dovolat na jejich callcentrum, tak je mi jasne, ze problem asi neni u me a proto se jiz volat nepokousim. To jen ceskemu narodu nestaci sdeleni na webu, potrebuje slyset od operatora, ze to skutecne nefunguje. A diky temto lidem se neda na nektera call centra dovolat....:-)))
Zkus si ted precist informace na webu (http://www.iol.cz/cze/informace/article.asp?id=54157&cat=2148&ts=6ec15) a zaroven se dovolat na 0800184084. Nedovolas se, protoze kazdej se pta, co je s jeho starou postou. V clanku je jasne napsano, ze se stara posta migruje.
Cituji: Vaše schránka je v současné době již plně funkční na novém systému iPlanet. V následujících hodinách bude přesunut obsah a nastavení vaší staré schránky do schránky nové, u zákazníků služeb INTERNET OnLine bude tento proces trvat 24 hodin, u zákazníků služeb QUICK.cz přibližně 6 dní.
Me se to zda jako plnohodnotna informace a nevidim duvod kvuli tomu volat na callcenrum, abych se dozvedel to same......:-))))
Kdyby na jejich webu ta "plnohodnotna informace" byla vcas, tak by bylo vse OK. Jenze oni to tam vyvesili pekne pozde. Na datum vyveseni se moc nekoukejte, protoze mam pocit, ze si tam pisou co chcou (mozna to vcera vyvesili, ale minutu pred pulnoci :-) ). Zprava ze 7.9. o ukonceni v pondeli odpoledne mi taky nejak unikla - v pondeli jsem si prohlizel vsechny zpravy od IOLu nekolikrat a byla tam jen ta zprava ze 6.9. o dokonceni migrace v nedeli. Nejhorsi je na IOL proste to jejich informovani o problemech - zatim meli vzdycky spozdeni (jestli vubec neco nakonec vyvesili).
informace byly vyvesene jiz vcera, predpokladam dopoledne, nebor v 15:30 jsem si je v klidu precetla....takze si schovej svoje minmuty pred pulnoci na neco jineho