Kdyz vidim, ze zde tak aktivne vystupuje mluvci CTc, pan Crha, treba se mi dostane odpovedi na moji otazku: Jaky je hlavni duvod, proc CTc stale jeste nenabizi pausal pro datove volani 24/7 v nejake primerene cenove hladine? Jako uzivatele platici az donedavna kazdy mesic ucet v radu tisicu korun me napadly nasledujici moznosti:
1. Telekom ma tak silnou pozici na trhu, ze 99% lidi stejne nema jinou moznost, jak se k Internetu z domova pripojit, takze proc si snizovat zisky... V tomto pripade ale neni uplne koser vinit CTc, nejedna se o zadny dobrocinny spolek, ale spis regulatora, ktery by mel podobne problemy resit.
2. Telekom stale nema dostatecne kapacity na to, aby jim dejme tomu kazdy 50ty uzivatel visel na jedne telefonni lince 24/7.
3. Nebo je zde jeste neco jineho? Nemusime se koukat az za ocean (tam jsou v oblasti domaciho Internetu uplne nekde jinde), ale uz i po Evrope je situace vyrazne lepsi, nez u nas. Je smutne, ze na setkani s kolegy - webmastery - z ruznych zemi Evropy jsem platil za mesicni pripojeni zdaleka nejvic ($100/mesic)...