bavit se na tema te odporne mafie mi uz pripada marne. ta san si dela, co chce a nikdo ji nedokaze zastavit.
jen pro ilustraci: kvuli povodnim mi sel telefon v poslednim zuctovacim obdobi 3 dny. telecom mi poslal fakturu na 353 Kc. Jinymi slovy: za 10% sluzeb pozaduje 88% ceny.
Hlavně že se tu nedávno jeden nejmenovaný tiskový mluvčí vytahoval, jak jeho firma lidem postiženým povodněmi pomáhá. Že mu ze sebe sama není na blití.
Ta tohle bych urcite reklamoval. Otazka je, zda by CTc reklamaci uznal a nevymlouval se. V podminkach provozu HTS ma v bode A.31 odstavec 9 toto:
"Pri prerušení provozu hlavní telefonní stanice, resp. digitálního pripojení o rychlosti 2048 kbit/s, pripojujícího digitální pobockovou telefonní ústrednu na príslušnou digitální verejnou telefonní ústrednu, trvajícím nepretržite déle než 5 kalendárních dní, není úcastník povinen platit pomernou cást ceny za používání hlavní telefonní stanice, resp. digitálního pripojení o rychlosti 2048 kbit/s, pripojujícího digitální pobockovou telefonní ústrednu na príslušnou digitální verejnou telefonní ústrednu odpovídající dobe prerušení provozu, pokud za prerušení úcastník neodpovídá. Predpokladem je, že úcastník vcas uvedomí spolecnost CESKÝ TELECOM o prerušení provozu, nebo že se CESKÝ TELECOM o tom jinak dozví. Tato lhuta se pocítá ode dne, kdy úcastník oznámil spolecnosti CESKÝ TELECOM závadu nebo se CESKÝ TELECOM o závade dozvedel jinak. Pro výpocet pomerné cásti ceny za používání po dobu prerušení provozu se pocítá, že zúctovací období má 30 dnu. Úhrady úcastníkem již zaplacené vrátí CESKÝ TELECOM zpusobem a ve lhutách stanovených Reklamacním rádem verejné telefonní služby, vydaném spolecností CESKÝ TELECOM."
nebojte, uz si na ne chystam drapy. otazkou ale je, kolik lidi se takhle necha oskubat a kolik milionu si takhle CTc nakrade. pry telecom prohlasil, ze z administrativnich duvod odpusti par procent vsem z danych oblasti a kdo chce vic, musi to reklamovat. velice pohodlny zpusob, co? poslat fakturu a komu se nezda, tak at se ozve.
jinak predesla faktura je taky perlicka: jednou zaplatit jim nestaci, takze mi na ni pro jistotu pricetli veskery provoz leden-cervenec. a volne minuty pocitali jen za cervenec, takze po mne chteji 7500 kc.
mala anketa: pracuje v CTc aspon jeden slusny clovek? pokud ano, jak se s tim dokaze vyrovnat?
Hmm, ale jenom upozorňuju, že zněmu CTc trvá minimálně půl roku. Už se s nima dohaduju o nápravě tří účtů od března a nejsou schopní opravy. Nebo spíše mně napadá, že se jim změnit mi nahlášený tarif aby měli víc peněz. šmejdi.
A o to právě jde. ČTc moc dobře ví, že většina obětí (slovo zákazník v tomto případě jaksi není adekvátní) se na to vykašle a nic reklamovat nepůjde. Zvláště vhledem k tomu, že reklamovat stejně lze až po zaplacení (pokud to nezměnili) a podmínky reklamačního řízení jsou takové, že jste vydáni na milost a nemilost ČTc, kolik se vám uvolí vrátit. Přičtu-li k tomu fakt, že čas spotřebovaný reklamačním řízením má mnohdy několikanásobně větší hodnotu než částka, o kterou vás okradli, je výsledek jasný...
... při reklamaci je možnost odložit platbu.
Jinak náš hodný, kvalitní a hlavně levný ČTc velmi rád dělá 'administrativní' chyby (ale potom je velmi rychle a ochotně reklamuje), např. dva paušály při zrušení linky, asi jako pozdrav na rozloučenou.
Verte mi, neni to lehke. Pro Telecom pracuje moje zena, a za posledni rok to prakticky vedlo k rozvratu naseho manzelstvi :-( Tezko se smiruji s tim, ze lacnost firmy, pro kterou pracuje zcela decimuje obor ve kterem pracuji ja.
Zamestnanci Telecomu veri "ve svetle zitrky" a je pro ne velmi dulezite, ze za amaterskou praci s minimalni efektivitou maji jisty prumerny plat.
Jestli v Telecomu pracuji slusni lide nevim, ale v Telecomu jako by se cas zastavil a stylem prace i rizenim zustala firma v letech sedmdesatych.