je to levne, levnejsi, nejlevnejsi? kde to maji, rychle tam...
... po tydnu: clovece koupil jsem super levnej [xyz] ale prestal mi v nem fungovat ten cudlik co ma ty vychytany funkce. Zkusil jsem to rozebrat, ale nejak mi to nejde...
a dalsi podobne situace vcetne zkrachovalych bank nabizejicich nejvyhodnejsi uroky, vietnamcu na trzistich, bazaru kde za polovicni ceny koupite fungl nove zbozi (ze je kradene nikoho nezajima, .... ).
"cesky clovek je proste nepoucitelny a jeho zebricek hodnot ma vylamane stupinky. Bude nekolik dni behat po cele Praze, aby nakonec koupil harddisk o 100 kc levneji. Je totiz normalni zamestnanec, tudiz nemusi pracovat a cas pro nej zdaleka neznamena penize."
Je to jako se zivotnim prostredim z pohledu ekologa. Proste si sami devastujeme vlastni obchodni("zivotni") prostredi tim ze trvale a stoprocentne bezhlave podporujeme povl, ktery nam nakonec je k nicemu.
Proste jsem chtel rici, ze JA nejsem dost bohaty na to, abych kupoval levne veci.
Cen Internetu v US se lidé občas chytají jak tonoucí stébla, ale většina si asi není schopna uvědomit tak často omílaný fakt, že v rámci U.S. se zpravidla jedná o lokální přístupy v rámci jednoho státu (myšleno USA jako celek) a ne o drahá transatlantická spojení. Navíc tam díky konkurenci operátorů je úplně jiné zázemí a podmínky v oblasti datových okruhů. Jedou xDSL technologie atd. atd. To jsou k tomu přibaleny ještě dodatkové služby a je to trochu o něčem jiném. Připojení se pak stává marginélní záležitostí v tom paketu služeb....
Protože narozdíl od Vás vím kolik stojí zahraniční konektivita a lokální datové spoje, vím jak je drahá technologie a jak jsou drazí lidé, tak tvrdím to samé co před rokem - že Kč 500,-- měsíčního paušálu za kvalitní 64K nelimitované spojení je blbost prvního stupně. A to si dovolím tvrdit, že nejsem žádný masochista :-).
Slevit se v tomto případě dá buď z kvality nebo se zavede omezení na objem dat nebo se rapidně zvýší agregace a nebo se prostě zdraží. Těch Kč 1000,-- je stejně jen minimum které umožní zalepit ty nejožehavější díry - nic víc...
V zásadě se nejvíce ozývají ti, kteří by chtěli všechno zadarmo a o tom to je. Mě by se také líbilo, kdyby Octavie stála 20tis., skvělý PC 1tis. a 1Mbit k Internetu přes KPNQuest byl za 1 Kč a já k tomu vydělával 200 tis.. Ale je to reálné???
Usetrit v tomhle pripade muzete opet jen na kvalite!
A na Vaem odkazu na X10 jen stezi hledam cokoli i Internetovém připojení.
A co se kolovratku a programovani tyce. Jedine, co taky kdo stale zduraznuje a opakuje jste Vy a Vase touha dostat 64ku zadarmo. (Ta touha je vcelku pochopitelna, ale nerealna a to se Vam snazim vysvetlit). Me nikdo neprogramuje, protoze to nemam zapotrebi. Jen mam vnitrni nutkani bojovat proti lidske blbosti, coz takto cinim.
VOL do infrastruktury neinvestuje takrka nic (nebo nekdo vi o tom, ze by nekde pokladali optiku?), proto mu jde predevsim o podil na trhu.
Druhym problemem je, ze diky poctu zakazniku je (zakazniky) DK nestiha obhospodarit. Klasickym prikladem je to, ze exisuji poradniky na zavedeni sluzby.
Zvednuti cen UPC je IMHO jedinym vychodiskem, jak se dostat ze zacarovaneho kruhu. Pravda, existuji i jine scenare - napriklad nechat zakazniky sluzby Mistral na nejake low level, low cost sluzbe, ale to serizoni spolecnosti nedelaji.
... i proto, ze maji na webu "best European consumer ISP" ...
Většina technologií je přestěhována do prostor UPC v Závišově 5, Praha 4. Zákaznické centrum na Budějovické bylo zrušeno, v A.Staška 32 sídlí posledních pár jedinců, kterým končí smlouvy a do UPC se nestěhují.
Nad těmito technologiemi, které jsou vlastnictvím UPC, bdí jak technici z UPC, tak i stávající z Dattelkabelu. Ti se od svých kolegů liší pouze tím, že ještě nemají podepsanou smlouvu s novým vlastníkem. To je však vina UPC, protože nejsou schopni si dát papíry dohromady.
Máte stále pocit, že službu Mistral, provozuje firma Dattelkabel, a.s. ? Tato firma prakticky již neexistuje...
1, Kdyz to bylo s mistral sitemi tak spatne proc spolecnost UPC nevydala nejake prohlaseni, stanovisko, atd .. ?
2, Kdy pocitate ze by mohli zakaznici byvale sluzby mistral poradne funkovat - kdyz i sami pripoustite, ze mate spatnou konektivitu atd..
3, Kolik budou platit zakaznici za tuto sluzbu od 13.10.2000 kdy je kvalita nevyhovujici do doby nez bude vse v poradku ?
4, Myslite si, ze maji zakaznici pravo, kdyz je stav internetu nevyhovujici, na lepsi informace nez tohle:
Závada, která způsobuje vyšší ztrátovost a pomalejší přístup části klientů k internetu, byla lokalizována. Na odstranění pracujeme. ??. Pro upresneni prestalo to poradne chodit 13.10.2000 a toto se objevilo 18.10.2000. Od te doby zadna nova informace.
5, Nemyslite si, ze misto utraceni penez za reklamu by bylo lepsi se pokusit informovat zakazniky sluzby mistral co se deje a pokusit se jim pomoci ?.
6, Co budete delat s technologii mistralu ? (ne ze bych mel neco proti spolecnosti Dattelkabel, ale myslim si, ze levneji by tezko poridila.). Je tato technologie schopna bezproblemove funkovat, nebo ji vymenite ?.
Doufam, ze spolecnost UPC narozdil od spolecnosti Dattelkabel bude zalezet na dobrem jmene, a ze si nemysli, ze ma za zakazniky spoustu "kretenu", ktere bude dezinformovat.
Pokud neodpovite preposlu Vam to na email a potom to umistim pravdepodobne na lupu, protoze si myslim, ze to zajima nejen me. Predem dekuji za odpoved.
mikeZ