Vlákno názorů k článku Internet po kabelu zdražuje - zklamání sezóny od Stepan Binko - že, když jsem dával najevo svoji skepsi zhruba...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 10. 2000 23:04

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    že, když jsem dával najevo svoji skepsi zhruba před rokem, která byla založena na znalosti podmínek i trhu, byl jsem téměř kamenován a se mnou i ostatní "rozumní", kteří věděli kolik co reálně stojí a jaké množství a čeho je k takové činnosti zapotřebí. Doporučuji zalistovat v archivu tehdejších ohnivých diskuzí.
    Provozovatelé kabelových televizí u nás trpí v oblasti poskytování Internetové konektivity těžkým diletantismem a to se nejvíce projevilo právě u DK. Zvýšení ceny na Kč 1000 bylo jen nutným krokem ze strany UPC a obávám se, že budou následovat další, resp. bude ubývat těch supervýhodných nabídek ve vyšších pásmech a nakonec zbyde sotva ta 64ka....
    S radostí pozoruji vítězství rozumu a znalostí nad diletantismem a touhou dostat něco zadarmo.
  • 20. 10. 2000 23:29

    Tomáš Milsimer (neregistrovaný)
    Víte, připadá mi že jeden z nás o koze a druhý o voze. Vlna odporu nevznikla jenom díky zdražení, to by asi převážná část rozumně uvažujících zákazníku pochopila. Tady jde o to, že se zdražuje služba, která zatím nefunguje!!!!!! Já osobně, kdybych neměl problémy s fumnkčností, budu držet ústa a platit bez problému 1000,- Kč. Chápete?
    Zdraví Tomáš Milsimer.
  • 21. 10. 2000 20:49

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Já to chápu a nepřipadá mi to ani jako "jeden o koze a druhej o voze".
    Já jen tvrdím, že za Kč 500,-- měsíčního paušálu takováto služba nemůže fungovat nikdy - ať se její nefunkčnost projevuje sítí v havarijním stavu nebo agregací s poměry, o kterých jiní ISP ani neuvažují....
  • 22. 10. 2000 10:41

    Tomáš Milsimer (neregistrovaný)
    Nezlobte se, ale pokud Vám dobře rozumím, jakmile dojde ke zvýšení ceny, tak služba začne fungovat - alespoň podle Vás. Jenže co mám zkušenosti s firmou Dattelkabel, tak se domnívám, že to tak nebude, mám zkušenosti i v oblasti kabelové televize, je to naprosto obdobné a nemyslím si, že by jejich kabelovka byla neúměrně levná. Je to ve firmě! Je dokonce možné že po zvýšení ceny začnou jezdit na poruchy místo dvou techniků tři, nebo, že na stejnou poruchu v jednom domě se pojede několikrát (praktikuje se i dnes), protože zorganizavat to, to je pro Dattelkabel náročné, ale ve zvýšení kvality vlastní služby - tomu nevěřím (ale byl bych rád).
  • 22. 10. 2000 15:40

    stani (neregistrovaný)
    Vite ono to asi vsechno souvisi s nasim prostredim.

    Nekdo spravne namita, ze 500Kc za nostop po kabelu je normalni, a taky normalne vyzaduje aby to normalne fungovalo.
    Ale asi na to jeste v tomto state nejsme pripraveni.Alespon v teto oblasti.
    V jinych , zejmena demokratickych statech se vzdy prodejci snazi aby se zbozi, nebo i sluzby prodavaly co nejlevneji - koupi si je co nejvice lidi, nebo nejvice lidi tuto sluzbu za stale poplatky vyuziva, ale efekt pro nabizejiciho je vzdy stejny - dobry vydelek. Uz i sice k nam toto proniklo ve forme supermarketu s potravinami, kde to funguje tak jak ma. Ten kdo by oponoval, ze se prece jenom jedna o vyrobky denni potreby, odkazu pak na dalsi oblast kde to take funguje (je v rozbehu) - mobilni telefony. Ale to je asi vse.

    Jinak se spise voli zpusob opacny - co nejvice ted hned vytriskat(pokud mozno nejakym monopolnim zpusobem - nebo se ho alespon pokusit vytvorit), tak aby zakaznikum nezbyla jina moznost.
    A kdyz se k tomu pridaji takove masochisticke hlasy, jako ze i za 1000 nebo 2000Kc to jeste stale jde a je to umerne (i podobne hlasy v pripadu TELECOMUnistu), ze zarizeni, udrzba a naklady jsou drahe a ze i treba samotny modem stoji 10.000 - no, pak vlastne "mame co jsme chteli"...:-(

    Ono se ale tak trochu zapomina, ze v nasem state, oproti jinym, stale pri nejakem businessu dochazi k neumernym a neefektivnim nakladum, napr. ve forme nadbytecnemu poctu pracovniku, neschopnost dosahnout kyzeneho cile v co nejkratsi dobe za co nejmene prostredku, prednost osobnimu prospechu a prezentaci (draha auta, vily, sluzebni cesty, sekretarky, poradci, zranice, milenky...atd, atd...),apod., a samozrejme i ruznych lobistickych skupin kteri docela efektivne toto vse uvadeji a aplikuji primo do praxe.

    Uvedu priklad
    (ja vim, mozna ze budou namitky,ze je to zase z USA, ale napr. i v Mexiku stoji neomezeny dial-up, pausal na pul roku cca.2000Kc a asi 4Kc za spojeni, ale budu rad kdyz tu nekdo uvede srovnatelne ceny ze Zapadni Evropy),

    v USA stoji bezproblemovy neomezeny 128Kb po kabelu $40 vcetne pronajmu modemu, cena modemu je asi $120.

    U nas je (pry) cena tohoto modemu 10.000Kc - takze Dattkabel ma dobre "aliby" ("vzdyt jenom to splaceni modemu- kolik stoji penez, ze?"), ke zdrazeni sluzby a musi samozrejme investovat - coz stoji zase penize, takze cena 500Kc za mesic je naprosto nerealna.

    Jak to, ze ale jinde je realna?
    Pouzivaji snad kouzla?

    Pro nazorny priklad se podivejte sem a mozna trochu pochopite.........:

    http://www.x10.com/products/products.htm

    http://www.vltava2000.cz/store/customer/goods/default.asp?GoodsID=$00000317$00000001&ShopID=2968
  • 22. 10. 2000 16:25

    MK (neregistrovaný)
    DK doplatil na nauvazene stanoveni ceny hned dvakrat. Ano, stojim si za tim, ze primarne za problemy stoji spatna cenova politika.
    Jednak jim naklady na technickou infrastrukturu (a ted je pro me jedno, jestli jde o opticka vlakna, bridge nebo IP prvky) prevysuji vynosy - nehlede na potrebu investic do rozvoje.

    Druhym problemem je, ze diky poctu zakazniku je (zakazniky) DK nestiha obhospodarit. Klasickym prikladem je to, ze exisuji poradniky na zavedeni sluzby.

    Zvednuti cen UPC je IMHO jedinym vychodiskem, jak se dostat ze zacarovaneho kruhu. Pravda, existuji i jine scenare - napriklad nechat zakazniky sluzby Mistral na nejake low level, low cost sluzbe, ale to serizoni spolecnosti nedelaji.

  • 22. 10. 2000 20:22

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Ted jste mě teda dostal. To co pisete je neuvěřitelný nesmysl obalený do omáčky, která má za cíl vytvořit dojem hodnotného a správného názoru.
    Vaše úvaha, že se všude ve světě prodejci snaží prodávat co nejlevněji je nesmysl obřích rozměrů. Správná formulace té věty zní: Prodejce se snaží prodávat co nejdráže, ale jen tak, jak mu konkurence dovolí. Rozdíl mezi těmito dvěma interpretacemi je možná pro někoho nepochopitelný, nečitelný, ale je zásadní.

    Cen Internetu v US se lidé občas chytají jak tonoucí stébla, ale většina si asi není schopna uvědomit tak často omílaný fakt, že v rámci U.S. se zpravidla jedná o lokální přístupy v rámci jednoho státu (myšleno USA jako celek) a ne o drahá transatlantická spojení. Navíc tam díky konkurenci operátorů je úplně jiné zázemí a podmínky v oblasti datových okruhů. Jedou xDSL technologie atd. atd. To jsou k tomu přibaleny ještě dodatkové služby a je to trochu o něčem jiném. Připojení se pak stává marginélní záležitostí v tom paketu služeb....

    Protože narozdíl od Vás vím kolik stojí zahraniční konektivita a lokální datové spoje, vím jak je drahá technologie a jak jsou drazí lidé, tak tvrdím to samé co před rokem - že Kč 500,-- měsíčního paušálu za kvalitní 64K nelimitované spojení je blbost prvního stupně. A to si dovolím tvrdit, že nejsem žádný masochista :-).
    Slevit se v tomto případě dá buď z kvality nebo se zavede omezení na objem dat nebo se rapidně zvýší agregace a nebo se prostě zdraží. Těch Kč 1000,-- je stejně jen minimum které umožní zalepit ty nejožehavější díry - nic víc...

    V zásadě se nejvíce ozývají ti, kteří by chtěli všechno zadarmo a o tom to je. Mě by se také líbilo, kdyby Octavie stála 20tis., skvělý PC 1tis. a 1Mbit k Internetu přes KPNQuest byl za 1 Kč a já k tomu vydělával 200 tis.. Ale je to reálné???

  • 22. 10. 2000 20:53

    eagle (neregistrovaný)
    pro MK:
    Napsal jste:
    "... existuji i jine scenare - napriklad nechat zakazniky sluzby Mistral na nejake low level, low cost sluzbe, ale to serizoni spolecnosti nedelaji. ..."

    No já teda nevím, ale například Paegas je seriózní firma (aspoň si myslím), a když změní ceny např paušálů, tak nikoho nenutí aby si měnil paušál, ale člověk může jet dál na starý paušál. Nevím kdy se naposledy měnili paušály, ale já mám to co byl dřív "manažer" a mám to beze změn, přesto že se paušální programy změnily.

    Takže nevidím důvod, proč by DK nemohl udělat "low cost službu", pro součastné zákazníky. Nově klienti by měli nové tarify, a součastní by se mohli rozhodnout, jestli si nechají "low cost", nebo přejdou na vyšší.
  • 22. 10. 2000 22:16

    MK (neregistrovaný)
    Problem je v tom, ze ona low-cost je velmi uzce spjata s low-level sluzbami. Rozdil neni v serioznosti RadioMobilu a UPC, ale v tom, ze starsi tarify RM funguji podtstatne lepe nez Mistral :-)
    Neplette si jinak tarif a sluzbu. RM zadne starsi sluzby nema. Ma jen stare a nove tarify ... Da se cekat, ze chello sebude chtit mit moc spolecneho se stavajici technologii Mistralu :-)

    ... i proto, ze maji na webu "best European consumer ISP" ...

  • 22. 10. 2000 22:45

    stani (neregistrovaný)
    Vazeny pane,
    vim o cem mluvim. Jak me teda vysvetlite cenovou politiku zminovane firmy 'X10' kdyz vlastne zadnou konkurenci nema?
    Ja jsem treba nejakou dobu zil v USA a v Rakousku , takze vim vo co go.
    Napr. i v North Dakota , kde je jenom jeden poskytovatel tel. - tedy vlastne monopolista, tel. pausal nestal vice jak jinde tedy cca. $12, a dial-up to same - cca. $10. Samozrejme neomezene.
    Prave ze se snazi (ale i napr. v Asii) prodavat co nejlevneji (rozumi se take levneji nez pripadna konkurence), tak aby si kazdy rekl: no nekup to za tu cenu....
    Pral bych vam navstivit americky gigamarket, to je nekdy uplne silene.
    Ale to je i v ostatnich oblastech, zisky nejsou tvoreny na bazi prodat co nejdraze ale malo, nybrz vytvorit u konzumentu dojem naproste dostupnosti vseho - prodat za dobrou (a dobre spocitanou) cenu co nejvice.

    Vubec me neslo o to vytvorit dojem "hodnotneho a spravneho nazoru"... - je to muj nazor ,o kterem jsem natolik presvedcen, ze jsem ho zde zverejnil...

    Ano mate pravdu, ze Prodejce se snaží prodávat co nejdráže, ale pouze v nasich koncinach............

    Cen Internetu v US se lidé občas chytají jak tonoucí stébla,...a co jine staty, treba v Kanade,Evrope, nebo i zminovanem Mexiku?...............

    - že Kč 500,-- měsíčního paušálu za kvalitní 64K nelimitované spojení je blbost prvního stupně.........neni , jak ukazuji zkusenosti z jinych statu, ale i napr. ceny i u nas - kde je vytvoreno konkurencni prostredi

    Mě by se také líbilo, kdyby Octavie stála 20tis., skvělý PC 1tis. a 1Mbit k Internetu přes KPNQuest byl za 1 Kč a já k tomu vydělával 200 tis.. Ale je to reálné??? ...nekdo tu psal o takovych nesmyslech?........myslim , ze byla rec o NORMALNICH cenach..........



    V zásadě se nejvíce ozývají ti, kteří by chtěli všechno zadarmo a o tom to je...........ja jsem jeste NIKDE , NIKDY a NIC zadarmo nevidel, a ani neocekavam...........

  • 23. 10. 2000 0:09

    kuba (neregistrovaný)
    Diskuse o cene a kvalitě ve vztahu k nákladům mě připadají úplně zbytečné. V Internetu funguje ekonomika jinak než v prodeji aut. Bojuje se o podíl na budoucím trhu. Kdo ho chce mít, investuje do služeb, které nemají žádnou okamžitou návratnost. Proč se třeba nabízí spojení zadarmo? To je pravda bez těch drátů, ale Volny a ostatní přece taky náklady mají a myslí si, že na tom nakonec vydělají. Nevím sice jak, ale z dobroty srdce to asi nedělají. To samé portály - co má třeba AltaVista z toho, že používáte její fulltextový vyhledavač? Pro zákazníky Mistralu je rozhodující otázka, zda se v UPC rozhodli to nechat padnout, nebo do toho investují a cenu přizpůsobí konkurenci - celkově vývoj směřuje ke zlevňování všech druhů připojení. Pokud jejich obchodní strategie není, aby se z Mistralu stal významný provider, tak se kvalita nezlepší ani při zvýšení cen. Podle toho, jak se budou ke svým stávajícím zákazníkům v nejbližších měsících bude brzo možno poznat, o co jim jde.
  • 23. 10. 2000 9:38

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Neznam konkretne X.10 v serverni Dakote neminim se o to prit. Vyhoda v US je opravdu v levnejsich telco sluzbach, at se ta lace projevi primo na ucte uzivatele nebo poskytovatele, ktery pak muze i s cenou svych produktu jit vyrazneji dolu. Co se tyce onech gigamarketu, tak tam je to dano necim jinym. Zbozi ktere patrne uvadite Vy je zbozi, ktere se musi prodavat ve velkem, protoze se se velkem musi vyrabet a proto ta snaha o maximalni objem prodeje za minimalni moznou cenu.
    Prostredek preskocim... nema smysl dale rozvijet diskuzi o Octaviich atd., ale zastavim se u Vami zminovanych 64K za 500Kc v dobre kvalite?
    Muzete mi prozradit, kde jste neco takoveho videl nebo zkousel? Ja jsem si vyzkousel vsechny zoufalce typu CZCOM, Snisnet a dalsi bezdraty. Tesmedia a DK s jejich kabelovkou a i ruzne "ISP 3. kategorie" a nikde to nebyla kvalitni 64ka...... Ono totiz neni umeni natahnout si 256ku a pak ji 100x rozprodat, ale je umeni poskytovat kvalitni sluzbu a o tom, ze je to opravdu narocne a ne kazdy blbec to zvladne sveci vysledky Mistralu.....
  • 23. 10. 2000 10:58

    MK (neregistrovaný)
    Jenze UPC potrebuje investovat do infrastruktury, kterou bude nuceno posleze pronajimat dalsim operatorum. Proto zde Vami nadnesena tvrzeni neplati.

    VOL do infrastruktury neinvestuje takrka nic (nebo nekdo vi o tom, ze by nekde pokladali optiku?), proto mu jde predevsim o podil na trhu.

  • 23. 10. 2000 22:32

    stani (neregistrovaný)
    .....firma "X10" je ta co jsem uvadel dole v tech linkach jako priklad.
    /pro ty kdoz jsou natolik lini se tam podivat, upresnuji ze tato firma ac nema zadnou primou konkurenci (dle nasich "meritek" by to mohla pekne napalkovat...), prodava jeji zarizeni tak levne, aby si ho kazdy mohl koupit kazdy, a samozrejme lidi ho kupujou - v USA bezna vec. Ten druhy link je na "firmu" ktera nabizi presne to same u nas , akorat s tim rozdilem, ze v USA to stoji $70 a u nas cca. 10.500Kc......)

    - že Kč 500,-- měsíčního paušálu za kvalitní 64K nelimitované spojení je blbost prvního stupně.........neni , jak ukazuji zkusenosti z jinych statu, ale i napr. ceny i u nas - kde je vytvoreno konkurencni prostredi ....pardon, tady jsem zapomel dodat, "ze ceny u nas", ale z jinych odvetvi (napr. mobily)...


    PODLE ME JDE CELKOVE O TO, ABY JSME SI UZ KONECNE UVEDOMILI CENU A HODNOTU RUZNYCH VYROBKU A SLUZEB, A NENECHALI SE DONEKONECNA "OJEBAVAT"..................bohuzel v pripade poskytovani Internetu je to podobne jako s cerpacimi stanicemi, a tady by to asi (kdyby byla bez namitek vyhovujici technologie) vyresila nejaka nadnarodni firma pomoci obousmerneho satelitniho Internetu, ktere by zasahlo i nase uzemi...........


  • 23. 10. 2000 23:22

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Přiznám se, že z Vašich příspěvků vůbec nechápu o co Vám jde. Pokud prostě nejste schopen uznat, že v téhle republice je situace jiná než v US, tak mám jedinou radu - jeďte surfovat tam.
    Vy zcela evidentně nejste schopen akceptovat rozdílnost podmínek a pak je každá diskuze těžká. Do cen všech dodavatelů DK i DK samotnému se projeví množství nákladů, které jsou paradoxně v US nižší díky liberalizovanému trhu v oblasti telekomunikací /a vlastně všech trhů/.
    S tím vaším útěkem k mobilům jste mě fakt dostal. My tady o jabku a vy o hrušce. Já tvrdím, že v ČR neexistuje kvalitní 64ka za 500,-- a tím se snažím vyvrátit Vaše protichůdné tvrzení, že tomu tak je a Vy proti mě: "ale v mobilech to tak funguje.." - fakt sorry. No comment..
    Já si hodnotu jednotlivych vyrobku a sluzeb dovedu predstavit a narozdíl od Vás vím, za kolik se co prodává ve "velkoobchodech" v tomto oboru - o čemž Vy asi páru ani nemáte a proto tvrdím opět to samý: NELIMITOVANA 64KA DOBRE KVALITY JE NEKDE JINDE NEZ V PASMU KC 500 MESICNIHO PAUSALU. A tvrdit si muzete cokoli, ale dokud bude v teto zemi stat 1 mbit zahranicni konektivity od solidniho poskytovatele cca. 15tis. USD/mesic a cena za E3ku bude nekde v radu 120tis., tak se to k one petistvovce bude priblizovat jen stezi.

    Usetrit v tomhle pripade muzete opet jen na kvalite!

    A na Vaem odkazu na X10 jen stezi hledam cokoli i Internetovém připojení.

  • 23. 10. 2000 23:58

    stani (neregistrovaný)
    .....reaguji:


    ........ Pokud prostě nejste schopen uznat, že v téhle republice je situace jiná než v US..... v necem je, a v necem neni , USA jsem daval za priklad pouze proto, ze to tam trochu znam, ale dovolim si tvrdit(!), ze obdobna situace je ve vsech demokratickych statech


    My tady o jabku a vy o hrušce. Já tvrdím, že v ČR neexistuje kvalitní 64ka za 500,-- a tím se snažím vyvrátit Vaše protichůdné tvrzení, že tomu tak je a Vy proti mě: "ale v mobilech to tak funguje.." - fakt sorry. No comment.. ........ano presne tak(!)
    -nevim proc se sice nazyvate "MY", no ale budiz: chtel jsem tim rici ze tech 500Kc neni zadna nesmyslna cena, nebot jinde ve svete je normalne "smyslna", a tomu ze by mohla byt smyslna i tady, nasvedcuji napr. ceny u mobilnich operatoru - tedy tam kde je prostredi NORMALNI......a i NORMALNI CENY......


    Já si hodnotu jednotlivych vyrobku a sluzeb dovedu predstavit a narozdíl od Vás vím, za kolik se co prodává ve "velkoobchodech" v tomto oboru - o čemž Vy asi páru ani nemáte ........."dobry" argument...:-)))...me totiz nezajimaji nejake velkoobchodni ceny, ale ty ceny - za ktere si to jako koncovy zakaznik mohu koupit, a u nas jsou odhaduji v 70% pripadech ceny premrstene.......Je me jasne , ze kdyby tu byl napr. pouze jeden poskytovatel. mobil. tel. sluzeb taky by rikal jak je vsechno drahe, a urcite by si vymyslel 1000+1 zpusob jak zduvodnit sve vysoke ceny....

    A na Vaem odkazu na X10 jen stezi hledam cokoli i Internetovém připojení............taky jsem to ani netvrdil, daval jsem to pouze jako nazorny priklad toho, proc jsou u nas ceny premrstene.

    NA ZAVER: tesim se na tu chvili az budem v EU, nebot pak se ukaze pravda o schopnosti ci neschopnosti, o vymluvach a cinech......zatim to totiz vypada, ze nekde to jde, zatimco u nas jde jenom neco........

    HOWG protoze to uz fuckt nema cenu..............
  • 24. 10. 2000 0:23

    Tomáš Milsimer (neregistrovaný)
    Vazeny pane, nechci se Vas v zadnem pripade nijak dotknout, ale pripadate mi jako kolovaratek, nebo hraci skrinka, ktera opakuje jednu vec porad dokola. Jenom by me zajimalo kdo Vas takto programuje, no nic. Mam na Vas dotaz a prosim o odpoved. Vazne jste presvedcen o tom, ze kdyz u firmy Dattelkabel, nebo UPC bude stat 64 treba 2000,- bude tato sluzba fugovat jak ma, nebo jak dlouho to bude trvat?? Prosim o uprimnou odpoved! Diky.
    Tomáš Milsimer
  • 24. 10. 2000 7:30

    Petr Klimovic (neregistrovaný)
    Nemuzete pomerovat CR s USA. Napriklad si uvedomte kolika lidem muzete neco prodat jako americka firma. Kolik obyvatel ma USA a kolik CR? Zeme se lisi velikosti trhu.
    Je IMHO nesmysl rict, ze v CR by to mohlo fungovat, kdyby byla jako USA. CR neni jako USA a tudiz nema cenu spletat ruzna kdyby.
  • 24. 10. 2000 8:31

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Pokud to patřilo mě, jako že předpokládám, tak Vám rád odpovím a ti, kteří četli (narozdíl od Vás) mé příspěvky podrobně nebudou zajisté překvapeni.
    Zvyšení ceny je nutný předpoklad. Sám o sobě ke zvýšení kvality služby jistě nepovede - záleží to na tom, na co ty peníze DK (potažmo UPC) použije. Jsou zapotřebí investice do infrastruktury i do lidí. Je to nutný první krok - nechme se překvapit.
    Nic víc jsem ve svých předchozích příspěvcích netvrdil.

    A co se kolovratku a programovani tyce. Jedine, co taky kdo stale zduraznuje a opakuje jste Vy a Vase touha dostat 64ku zadarmo. (Ta touha je vcelku pochopitelna, ale nerealna a to se Vam snazim vysvetlit). Me nikdo neprogramuje, protoze to nemam zapotrebi. Jen mam vnitrni nutkani bojovat proti lidske blbosti, coz takto cinim.

  • 24. 10. 2000 16:19

    MK (neregistrovaný)
    ... me jen nedochazi, proc jste jeste nezacal v CR nabizet kvalitni neomezenou 64 kilovou linku za 500,- vcetne media.
    I ja bych si ji koupil domu.
  • 25. 10. 2000 21:31

    Tomáš Milsimer (neregistrovaný)
    Správně jste pochopil, že to patřilo Vám, protože bez přemyšlení melete svou. Kdyby jste premýšlel, a pořádně četl, tak nevím jak jste mohl přijít na to, že chci něco zadarmo, Zkuste mi najít takový můj přispěvek a předvést mi ho. Nepůjde to, já vím. Podle mně jste typ člověka, který chce být za každou cenu zajimavý a proto již nebudu reagovat na Vaše přihlouplé názory (máte na ně nárok).
    Zdraví Tomáš Milsimer.
  • 25. 10. 2000 22:32

    Stepan Binko (neregistrovaný)
    Když myslíte :-). Vy tu pořád omíláte, jak chcete 64ku za 500,-- a to je ZADARMO!
    Já jsem Vám jen několikrát zopakoval a trpělivě vysvětlil svůj názor, protože jste ho nesčetněkrát ohnul a zprznil.

    Ostatně svůj názor ať si udělá každý sám.....

  • 26. 10. 2000 11:02

    Tomáš Milsimer (neregistrovaný)
    Zatím jste mi neukázal jediný můj příspěvek, kde chci,jak Vy tvrdíte, něco zadarmo. Tak jak jste na to přišel, jste snad jasnovidec? Jestli ano, tak ale špatný. Nemám připojení pouze přes Dattelkabel, to bych toho moc přes Inet neudělal, platím jinde víc a jsem spokojen, protože to funguje. Chápu ale, že je to PRO VÁS těžké k pochopení.
    Stále s úsměvem Vás zdravím, Tomáš Milsimer.
  • 2. 11. 2000 21:36

    Břetislav Černík (neregistrovaný)
    mohl by jste mi prosim vysvetlit, jak je mozne, ze tach 64 a vic u satelitniho spojeni je mozne koupit za onech 500,- Kc.(mam ho) Co je tedy tady tak draheho. Ten zpetny 5kbps tok, ktery musim momentalne platit serecomu? Nebo proste blbost lidi, kteri jsou ochotni tyto ceny akceptovat. A Luxembursko mi neprijde zas o tak moc blize Americe nez Ceska republika. Ostatne kazdy inteligentni provider se stara o to, aby nejcasteji navstevovane archivy mel mirorovane pomoci proxy nebo vlastnimy servery a tim vyrazne snizi potrebu zahranicni konektivity. A jestli nasi provideri nejsou schopni vyjednat se zahranicnimi partnery slusnou cenu za pripojeni? Jo za to uz muze jen ta nase povaha Ceska. Ostatne ukazte mi skutecne Ceskeho providera.
    (Serecom to asi nebude - Holandsko)
  • 3. 11. 2000 16:11

    MK (neregistrovaný)
    Odpoved je jednoducha. Ten satelit je tak nevyhodny pro nove sluzby diky latenci spojeni, ze to skoro nikdo nepouziva pro profi sluzby. Proto je pasmo volne :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).