1, Kdyz to bylo s mistral sitemi tak spatne proc spolecnost UPC nevydala nejake prohlaseni, stanovisko, atd .. ?
2, Kdy pocitate ze by mohli zakaznici byvale sluzby mistral poradne funkovat - kdyz i sami pripoustite, ze mate spatnou konektivitu atd..
3, Kolik budou platit zakaznici za tuto sluzbu od 13.10.2000 kdy je kvalita nevyhovujici do doby nez bude vse v poradku ?
4, Myslite si, ze maji zakaznici pravo, kdyz je stav internetu nevyhovujici, na lepsi informace nez tohle:
Závada, která způsobuje vyšší ztrátovost a pomalejší přístup části klientů k internetu, byla lokalizována. Na odstranění pracujeme. ??. Pro upresneni prestalo to poradne chodit 13.10.2000 a toto se objevilo 18.10.2000. Od te doby zadna nova informace.
5, Nemyslite si, ze misto utraceni penez za reklamu by bylo lepsi se pokusit informovat zakazniky sluzby mistral co se deje a pokusit se jim pomoci ?.
6, Co budete delat s technologii mistralu ? (ne ze bych mel neco proti spolecnosti Dattelkabel, ale myslim si, ze levneji by tezko poridila.). Je tato technologie schopna bezproblemove funkovat, nebo ji vymenite ?.
Doufam, ze spolecnost UPC narozdil od spolecnosti Dattelkabel bude zalezet na dobrem jmene, a ze si nemysli, ze ma za zakazniky spoustu "kretenu", ktere bude dezinformovat.
Pokud neodpovite preposlu Vam to na email a potom to umistim pravdepodobne na lupu, protoze si myslim, ze to zajima nejen me. Predem dekuji za odpoved.
mikeZ