ISDN jsem si v únoru pořídil především kvůli netu. Přiznám se, že takhle bych dal spíš přednost něčemu jinému - vzduchu. Telecom mě OKLAMAL a já budu chtít vrátit peníze (aparát ať si taky odnesou), protože služby nebudu moci používat ani rok tak, jak jsem předpokládal. Jak je možné najednou změnit podmínky? Už někdo zjišťoval, jestli je to vůbec právně v pořádku? Mě při koupi nikdo neupozorňoval, že se podmínky ohledně připojení mohou změnit...
Ne, ze bych mel rad CTc, ale na druhou stranu, za problem si muzes sam. Obchodni a smluvni podminky je potreba studovat predem, kdyz se rozhoduju, jestli si nekde nejakou sluzbu poridim - a ne az ex-post, kdyz ji mam, zaplatil jsem a ted mi dodavatel, v souladu se svym pravem, o kterem jsi vedet mel, podminky zmeni. Jenze, kdyz clovek to jedine, co zkouma pri nakupu je cena a reklamni letaky, ze ...
Cena služby IOL je u balíčku výslovně stanovena v písemné smlouvě. Nedomnívám se, že dodatečný odkaz na Řád služby může smlouvu modifikovat. Jedinou legální cestou Telecomu, jak se zbavit povinnosti poskytovat službu zdarma nadále, je písemná výpověď smlouvy o poskytování služby IOL.
Nevim jak se pozna "dodatecny" odkaz na dokument od odkazu "radneho", kazdopadne tohle neni pravnicka disputace. Bud' tam ta moznost zmeny je - a pak je chyba toho, kdo si to porizoval, ze si to neprecetl, nebo tam neni, pak CTc porusuje smlouvu a je treba z toho vyvodit zavery - a treba se soudit.
Je tam právě rozpor, ale soud by se zcela jistě přiklonil k názoru, že jednostranné stanovení ceny služby prostřednictví ceníku je neplatné, pokud je v rozporu s textem smlouvy.