Chtěl bych tímto reagovat za firmu SYSCO na názor pana Špidly.
Pan Špidla uvedené zařízení používá cca 4 měsíce (ne tedy 6) a jako všichni uživatelé ví, že v měsíci červnu docházelo k technickým změnán v systému přihlašování a skutečně rychlosti nebyly příliš vysoké. Tento problém byl však zdárně vyřešen (došlo i k personálním změnán ve vedení Europeonline) a od konce června nemůže pan Špidla tvrdit, že je rychlost srovnatelná s modemem.
Dále pan Špidla uvádí, že podpora je pouze na mobilu, což není pravda. Pokud se kdokoliv podívá na naše www stránky, uvidí, že je zde kontakt jak na mobilní tel. , tak na pevnou linku, elektronické adresy, či adresy pro běžnou poštu.
Většina doplňkových služeb nefunguje? Nebyla jmenována ani jediná.
Tímto jsem chtěl jen uvést věci na pravou míru, v žádném případě jsem se nechtěl dotknout osoby pana Špidly a já věřím, že bude i nadále naším spokojeným zákazníkem.