Ne žeby mi tahle posedlost "sociálními médii" a jejich "dějinotvornou rolí" byla nějak zvlášť symatická, ale tohle je spíš návrat do starých dobrých časů kdy v novinách vycházely články označené "zdroj: Internet".
Holt tu se to prostě vyvinulo tak že tu máme media, platformy, které jsou soukromé, masově používané s neopomenutelným vlivem a známé pod jmény firem které je provozují.
Francouzi to dělají správně. Stačí říct „na sociálních sítích“, nemusí se hned dělat reklama jedné konkrétní. (P.S. v německu byl dříve dost úspěšný studiVZ, méně pak obdoba: meinVZ, vypadá to taky, že tyhle sociální sítě se nechovají tak sviňsky, jako třeba Fa*eBook; takže mě dost mrzí, FB tyhle jiné sítě převálcovává: což je hlavně právě tou mediální masáží...)
(P.S. a to francouze nemám rád...)
Pochopitelně, pokud je to tak jsem jenom pro!
Ale co když, takže až bude zdrojem výměna pár set tweetů a retweetů a nebo diskuse u stránky na Facebooku?
Ne vždy je označení zdroje jednotlivcem možné... a ne vždy jde o něco šířené všmi sociálními sítěmi aby bylo přesné říci "v sociálních sítích".... to jsem myslel tím "zdroj: Internet".
Ona se sice po tom "zákazu" říkat twitter/facebook strhla po sociálních sítích vlna nesouhlasných reakcí, ale ono je to dost logické - stejně jako se neukazují v pořadech názvy výrobků (kromě zákonem regulovaného product placementu), tak se holt ani neříkají. Podle mě to zakazuje televizní zákon už odnepaměti, teprv teď si všimli, že by ho měli na tohle aplikovat.
Naopak mi přijde zvláštní, že v Čechách to radě nevadí (když ji vadí i věci, které zase mě přijdou v pořádku).