Přesně tak. Když se zadaří, bude agentura dělit mezi média cca 12000 Kč. Jako vtip dobrý :)
Máte-li 20000 Kč, zapomeňte na agentury a nasypte to do Skliku (AdWords), případně si to tam nechte nasypat od někoho, kdo to umí (určitě si za to nenechá 40 % a pokud ano, utečte od něj co nejrychleji). Máte-li čas a chuť učit se nové věci, vemte část z těch 20000 Kč a zainvestujte do školení Sklik či školení adWords - to vám nikdo nevezme a investice se vám v budoucnu bohatě vrátí.
Jsem velmi rád, že článek vyšel a že "fušuje" reklamním agenturám do řemesla. Pracuji jako internet marketing manager jedné velké české firmy. Za svoje působení jsem musel jednat s tolika ignoranty, kteří evidentně rýžují na neznalosti podnikatelů o základech internetové reklamy, že už mi to leze krkem.
Jeden SEO expert mi například dokazoval své schopnosti tím, že dostal jakési stránky na první místo v Seznamu při hledání výrazu: "tělový olej a jak jej nejlépe vybrat". Ahahaha! Pak tady máme firmy, které se ohánějí certifikáty, a pak vám nabídnou kampaň, kterou by moje asistentka vymyslela na sedativech, a chtějí za ni kolem 80% provizi. Bez jakékoliv přidané hodnoty pro mě jako inzerenta!
Takže kvituji jakýkoliv pokus, jak dostat informace o internetové reklamě, PPC, SEO apod. k zadavatelům. Ze stejného důvodu vznikl i můj nový (zatím nedokončený) projekt Internetová reklama | visible.cz. (Projekt je neziskový.)
Článek ani já ani nikdo jiný neříká, že internetové reklamní a mediální agentury jsou zbytečné. Pokud chcete investovat do internetové reklamy, nechte si ji vést alespoň konzultantem. Ale nejdříve si o principech a rámcových cenách reklamy na internetu něco zjistěte, jinak uvěříte každému diletantovi.
Obecně řečeno máte pravdu. Článek je skutečně povrchní, protože reklama na internetu je sama o sobě téma, které by zabralo nejednu dobrou knihu. Bohužel, v dnešní době se do reklamy cpe opravdu neuvěřitelně velké množství amatérů, kteří o ní nevědí téměř nic.
K vámi požadovanému hlubšímu zmínění o technikách získávání zpětných odkazů nelze než pouze konstatovat, že to samo o sobě je víc než na jeden takto krátký článek. Ono i vámi samotné zmínění modly jménem PageRank zabere na nejednu stránku slušně napsaného textu. Ve vašem případě, jak lze soudit z vaší reakce, například PageRanku přikládáte příliš vysokou míru důležitosti. A o tom tento článek jistě není.
Konverzní poměr? I na to téma by se dalo napsat opravdu mnoho a co je asi vhodné zmínit, záleží i na zaměření propagované služby nebo zboží. A když už jsme u zmiňování konverzí, jistě by neuškodilo zmínit, že i míra prokliků se liší jak od daného webu, kde je reklama umístěna, tak i dle nabízených komodit.
Nemyslím, si, že by zdejší článek byl mezi perlami ve své kategorii, ale pro základní seznámení se s problematikou je jistě víc než přínosný. Ostatně, spousta zde diskutujících skoro vlastně ten článěk snad ani neměla číst, protože nebyl určen pro lidi, kteří v oboru reklamy něco znají či snad dokonce něco znamenají.
Článek byl dle mého názoru koncipovám právě pro neznalé oboru tak, aby získali základní přehled. Uvidíme, co přinesou další pokračování. Já jsem s článkem víceméně spokojen.
že je mnoho mnohem efektivnějších metod za méně peněz z jistým výsledkem.
Například? Netvrdím, že neexistují, záleží na oboru vašeho podnikání a mnoha dalších věcech, ale přeci jen pro většinu oborů vychází PPC jako velmi levná forma reklamy - kde jinde získáte návštěvníka webu za 20 haléřů či jednotky centů?
Viděl bych spíš problém v "pánovi, co se vás do PPC snažil uvrtat" - jako v každém oboru i v PPC působí seriozní a méně seriozní firmy, ty opravdu špičkové jsou v CZ asi tři a poznáte je třeba podle toho, že mají certifikát od Google a zaměstnávají Googlem certifikované odborníky...
Pracuji pro německou firmu, která spouští revoluční produkt v reklamě. Pojďte ho zdarma vyzkoušet, doporučovat, získat provize a mít svou reklamu zcela zdarma. Více na www.ivana.onebiz.com
Potřebujete naléhavé peníze? Můžeme pomoci! Máte problémy nebo máte problémy? Tímto způsobem vám dáváme příležitost rozvíjet nový vývoj. Jako bohatá osoba cítím povinnost pomáhat lidem, kteří se jim snaží dát šanci. Každý si zaslouží druhou šanci, a protože vláda selže, budou muset pocházet od ostatních. Žádná částka není příliš pro nás a splatnost, kterou určíme vzájemnou dohodou. Žádné překvapení, žádné další náklady, ale pouze dohodnuté částky a nic jiného. Nečekejte a nezapomeňte na tento příspěvek. Zadejte částku, kterou chcete požádat, a my vás budeme kontaktovat se všemi možnostmi. kontaktujte nás dnes na adrese bishopleolanfunds01@gmail.com. navštivte naše webové stránky: bishopleoloanfunds01.wordpress.com.
Potřebujete naléhavé peníze? Můžeme pomoci!