Pokud mi 10 k Kč v PPC přivede zákazníky a ti udělají "akci" - nakoupí, mám další peníze jak na PPC, které zase přivede zákazníky i na SEO - které není na delší období, pokud se tomu nevěnujete průběžně, konkurence nespí a předhání vás, asi tak:-)
Rozpočet pod 10.000,- Kč ti většinou na nějaké kvalitnější SEO nebude stačit. Samozřejmě záleží na velikosti webu a pokud ti to nebude dělat nějaký student. Ale obecně 10.000,- Kč nestačí ani na analýzu, ze které se při implementaci SEO později vychází.
Pokud poptávající reklamu na netu chce investovat nízkou částku (pod 10.000 Kč) je pro něj výhodnější investovat peníze do optimalizace svých stránek pro vyhledávače a linkbuilding. PPC kampaně při takovéto částce jsou dočasné a mají omezený časový horinzont než dojdou peníze, oproti tomu seo a linkbuilding mají časově delší horizont a pro poptávajícího to znamená, že cílovou skupinu zákazníků může ovlivnovat po delší časové období.