Mam takovou zkusenost, ze mensi a stredni firmy, ktere doposud na internetu neinzerovaly, maji velke mezery v pochopeni, jak to vubec funguje a co jim vlastne nabizime, neveri tomu. Kdyz inzeruji v jinych medich, vidi/slysi svuj inzerat a jsou na nej hrdi ("jsem v casopise na kridovem papire, hura", nebo jsou stastni jak blecha, kdyz uslysi svuj reklamni spot v radiu a mohou se o radost podelit s rodinou apod). Je to pro ne i jakysi punc kvality, protoze si to nemuze dovolit kazdy. Na webu jsou hrdi mozna tak na svuj web, ale ne na ten maly banner, ktery je propaguje. Berou reklamu jen jako sluzbu, cekaji, ze bude fungovat, ale neprinasi jim to uspokojeni jejich jesitnosti jako v jinych mediich.
Myslím, že tento problém bývá i u velkých firem, kde jsou zaměstnaní "profesionální" markeťáci. Málokdy se měří efektivita proběhnuté kampaně nebo se alespoň její výsledky neberou moc v potaz.