Vlákno názorů k článku Internetová tiskovka: podruhé už to bylo lepší od Pajous - V NN ani uvodni stranka nenajede v poradku...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 4. 2001 18:03

    Pajous (neregistrovaný)
    V NN ani uvodni stranka nenajede v poradku a neni mozno ziskat ani zakladni informace o sluzbe.Jak potom zprasene musi vypadat samotna aplikace v jave,kterou ovladam svuj ucet??????????
    Jak muze KB vubec nabizet takovou sluzbu,ktera je totalne neodladena a testovat to na zakaznicich.To je vysmech. Cas je netlaci,stejne jsou na ceskem trhu tou nejzaostalejsi bankou(krome CS:-))) Mohli to v klidu domakat a pak zpustit.Stejne vsichni co uz ibanking chteli,uz ho maji u EB nebo nekde jinde. Je videt,ze KB je stejny moloch jako SPT nebo CS nebo Ceske drahy,jen to zere prachy a hovno dela.Fuj. Jsem sice take jejich klientem,ale na el,bankovnictvi u nich rozhodne neprejdu,leda ze by mi za to platili nebo mel jine super vyhody.Treba Ec/Mc bez poplatku.
    Jinak uz na rozebranem trhu nemaji sanci.Co me nuti prejit od EB nebo ZB,u kterych uz ibanking pouzivam ke spokojenosti vice let.Proste nic.

    Zdravi Pajous
  • 3. 4. 2001 19:33

    Jan Kotek (neregistrovaný)
    Kazdeho, kdo pracoval s dosavadnim homebankingem KB nefunkcnost nemuze prekvapit...
    Ten homebanking je desny system...
  • 4. 4. 2001 13:08

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Ale notak, nebud'te Nesmiritelni. Je to prave nasazena novinka ve zkusebnim provozu. Je to ctvrty homebanking jejichz rozjezd sleduji (treti, kde to sleduji jako jeden z prvnich klientu) a problemy byly s naprosto kazdym - a popravde receno, uz jsem leta nevidel vetsi softwarovy projekt, ktery by nebyl po nasazeni nejakou dobu doladovan "na lidech". Kdyz vyzadujete bezchybnost a spolehlivost, pak na HomeBanking zapomente - alespon takhle tesne po rozjezdu - a nejen na HomeBanking. Obecne plati, ze bud' pouzivate nejnovejsi novinky - ale pak riskujete, nebo si pockate na casem overena reseni. Oboji najednou mit nelze. Uzivatele Windows 3.0, Windows 95 (original release, ne OSR), prvnich Windows NT, Netware 3.0, Netware 4.0, OS/2 1.0 a mnozi dalsi presne vedi o cem mluvim. Zijete v realnem svete, ne ve vysnenem ...
  • 4. 4. 2001 23:12

    Jerry III (neregistrovaný)
    Ja bych teda nesmiritelnej byl, moje prvni banka co mela online banking (http://www.wamu.com) rozhodne zadny problemy nemela. A na aktivaci clovek nemusi ani nikam chodit, proc proboha nekam fyzicky jit kdyz chci pouzivat sluzbu urcenou k tomu abych nikam chodil nemusel. Proste dalsi a dalsi duvody ze v cechach to sice dopredu jde, ale tak pomalu ze vyspely svet neni sance dohnat ani kdyby vysli naproti.
  • 5. 4. 2001 3:11

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Byl jste mezi prvnimi uzivateli a ucastnil se zkusebniho provozu, nebo jste se stal klientem az "naostro" ?

    Chcete rict, ze jste onu banku nikdy nenavstivil a nesepsal smlouvu ? Pokud ano, pak takove bance se rika "pracka penez" a patri mezi nejoblibenejsi penezni ustavy ... ;-)

  • 5. 4. 2001 8:02

    Petr Stransky (neregistrovaný)
    Na sepisovani smlouvy nemusite prece nutne nikam na pobocku.
    Jinak pokud se tyka testovani, tak byva zvykem, ze tak komplexni aplikace, jako je napr. internetove bankovnictvi, prochazi nejdrive pilotni fazi, ve ktere se na uzavrene uzivatelske skupine odladi problematicke oblasti. Zakazniky ve velmi blizke budoucnosti ani v CR nebude proste polo-funkcni sluzba zajimat a muze je odradit na vzdy.
    Mimochodem nechci tu delat nikomu reklamu, ale jsem jednim z prvnich zakazniku Ebanky, a s zadnymi problemy typu "detske" nemoci jsem se nesetkal. Navic se priznam, ze uzivani sluzeb Ebanky je pro me zajimave predevsim pro celkovy pristup ke klientovi, internetove bankovnictvi je jen malou soucasti.
  • 5. 4. 2001 11:53

    Ludek Tesar (neregistrovaný)
    Naprosto souhlasim, zacal jsem vyuzivat IPB Home banking kdyz byl zdarma v testovaci verzi. Chodil naprosto bez problemu a k uplne spokojenosti a to v te dobe nebyl honosne propagovan. Aplikace mojebanka je problem jako cela KB. Nehlede na to ze na pobockach je totalni chaoz ohledne tohoto produktu. Navic si muzete precist nazor cloveka, ktery Mojibanku pilotne testoval na ISDN serveru (proste hruza) a takovou aplikaci KB pustila do sveta!!! Je videt jaky ma vedeni banky vztah ke svym klientum.
  • 6. 4. 2001 0:58

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    "Chodil bez problemu" v praxi znamenalo, ze jsem osobne objevil zasadni bezpecnostni chybu spocivajici v tom, ze homebanking umoznoval kazdemu klientovi za urcitych okolnosti pristup k datum jinych klientu - ten, kdo to navrhoval musel mit pri programovani naproste zatmeni mysli nebo nemel naprosto zadne poneti o byt' zakladech bezpecnosti a ten kdo to po nem kontroloval take (snad uz je to dost davno na to, abych mohl castecne porusit slib mlceni, kdyz nezminuji zadne detaily - a vic nereknu).

    Mimochodem, uzivatelem IPB homebankingu jsem dosud (abych trochu zmirnil negativni reklamu v predchozim odstavci).

  • 6. 4. 2001 10:13

    Ludek Tesar (neregistrovaný)
    Zajimava informace, dekuji. Doufam, ze IPB homebanking jiz dnes diry nema. Pouzivam ho i nyni... Nejsem netolerantni a je jasne ze vse nove se potrebuje vyvijet. Ale myslim si, ze aplikace v takovemto stavu by "ven" jit nemela... (zvlaste pokud jde o bankovni SW)
  • 6. 4. 2001 1:06

    Dan Lukes (neregistrovaný)
    Bohuzel, prave "celkovy pristup" me odradil - jsem klientem vsech me znamych bankovnich instituci umoznujicich spravu uctu pres Internet (jak jinak bych si mohl hrat?) krome EBanky - kdyz jsem prisel na pobocku s tim, ze si preji zalozit ucet, dozvedel jsem se, ze to neni mozne, protoze na zakladani uctu je nutne se predem objednat - a jeste se me slecna pokousela presvedcit, ze "na pockani" mi nezalozi ucet zadna banka - jelikoz jsem uz v te dobe mel osobni zkusenost s mnoha financnimi instituceni, nezbylo mi nez opacit "krome vas a prakticky kazda", prejit ulici a zalozit si ucet v Komercce (coz jsem puvodne v umyslu vubec nemel). Jo, clovek by nemel dat na prvni dojem - ale uz se stalo ...
  • 8. 4. 2001 13:00

    BlaBla (neregistrovaný)
    "... jsem klientem vsech me znamych bankovnich instituci umoznujicich spravu uctu pres Internet (jak jinak bych si mohl hrat?)..."

    Nova banka "na hrani" je na www.online.ba-ca.cz a dokonce s pristupem chranenym elektronickym klicem.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).