Já s Aukrem víceméně skončil. Zrušili možnost nastavit minimální prodejní cenu při přihazování, což jsem používal, takže jako občasný prodejce musím buď riskovat, že přestřelím vyvolávací cenu a nebo, že se to prodá moc levně.
Zároveň se Aukro přeplnilo lidmi, kteří prodávají ve velkém a je prakticky nemožné najít mezi tím vším přeprodávaným šuntem z Číny najít běžné věci. Když si k tomu přičtu provize, které se musí platit a teoretickou nemožnost nabízet věc zároveň jinde (nebo to už zrušili?) tak mně Aukro už dávno nevychází tak dobře, jako dřív.
Řepko Řepko, už s tou chválou běž někam, všichni ví, že to není pravda a ty tvoje výkřiky na FB mBank a jinde jsou vysloveně trapné. Zeptej se lidí, co to bankovnictví skutečně používají jak se jim s tím pracuje a jak je to přehledné a jednoduché. A že když se to tak povedlo, tak museli ostrý provoz pro všechny posouvat pořád dál a dál až to trvalo snad třičtvrtě roku než to vypnuli i posledním klientům. Tak opravdu nasazení nového systému, který je odladěný a nemá chyby, nevypadá.
Zvykneš si na všechno, ale to neznamená že je to udělané dobře. Stejně jako Aukro.
Pár křiklounů co si neumí zvyknout na nové IB není podstatné a banka kvůli nim nebude dělat krok zpět, však kolik je vždycky řevu při jakékoliv změně kteréhokoliv webu a po pár týdnech většina ani nepípne? u mBank je to v podstatě to samé, až na pár lidí s iq tykve co se neumí přizpůsobit.
A banka není zpravodajský server aby nasadili nový web a do týdne ten starý systém úplně vypli.