Vlákno názorů k článku Internetové bankovnictví České spořitelny více než 72 hodin nefunkční od Dusan - Rollback procedury se delaji vicemene pri kazde migraci,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 5. 2005 14:55

    Dusan (neregistrovaný)
    Rollback procedury se delaji vicemene pri kazde migraci, druhou stranou mince je ovsem fakt, ze pokud to neni naprosto nezbytne tak je nikdo nechce pouzit. Pokud mate totiz problem, ktery se objevil az v produkci, znamena to ze na deploymentu ho nedokazete nasimulovat (nebo jen velmi obtizne). Rollback pak nic neresi, protoze nemate zminovany problem kde vyladit, musite to udelat vicemene naslepo a pak riskovat dalsi migraci jak dopadne. Proto je v pripade problemu povetsinou snaha uvest system za kazdou cenu do alespon trochu pouzitelneho stavu a postupne problemy resit. Na druhou stranu je pravda, ze vypadek 72 hodin je skoro dost. Vetsinou se podobne problemy podari z 90% vyresit behem jednoho dne a dalsi uz se doladuji nektere malickosti.
    Co se tyce simulace realneho provozu na deployment prostredi tak u komplikovanejsich systemu je to v podstate neresitelny problem. Tech stupnu volnosti maji takove systemy strasne moc a nikdo nedokaze uplne odhadnout co nova funkcionalita udela pri realnem nasazeni.
  • 31. 5. 2005 18:41

    john (neregistrovaný)
    pokud delas prechod na novy "system", tak kazda slusna spolecnoct udela zalohu dat a systemu / v pripade CS o tom vubec nepochybuji.., /
    navic nepochybuji o tom, ze libovolny poskytovate techto sluzeb se bude snazit ziskat dalsi zakazniky....
    z meho uhlu pohledu se zkratka nekdo nekde "utnul" a uz z toho delame tragedii....

    jo, pro CS nedelam...
  • 31. 5. 2005 21:13

    Zdeněk Burda (neregistrovaný)
    Pro CS asi neděláš, ale pro poštu asi ano. Nebo nejsi john <Stastny.Jaromir@cpost.cz>, který píše stejným stylem jako ty na začátku diskuze? :-)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).