Na rozdíl od autora článku klidně uvedu příklad, co se stal mě. 13. prosince jsem si objednal a předem zaplatil na www.vltava.cz zboží, které mělo být dodáno do tří týdnů. Když se ani po třech týdnech nic nedělo, zaslal 2.1. jsem zdvořilý mail s dotazem, jak je daleko moje objednávka a kdy mohu orientačně očekávat její vyřízení. Na mail nikdo neodpověděl.
Tož jsem se rozhodl 8. ledna zavolat. Nejprve samozřejmě telefony nikdo nezvedal, pak mě dokonce jednou operátor "shodil", teprve asi na pátý pokus se mi povedlo dovolat. Bylo mi řečeno, že přece od 19. prosince do 5. ledna měli prázniny, a tudíž se logicky nikdo nemohl mé objednávce věnovat (nikde jsem ale na webu tuto informaci nenašel). Teprve příští týden prý začnou "navážet" zboží a nějak ten další týden by ho mohli rozvážet. Holt je zřejmě zamrzlá nejen řeka Vltava... Tak uvidím: rozhodně si myslím, že z hlediska rychlosti vyřízení objednávky je nejlepší neplatit předem, protože pak má obchodník už vyděláno a starat se o zákazníka nemusí.
Na druhé straně musím uvést pozitivní zkušenost s www.obchodni-dum.cz, kde jsem objednával několikrát a vždy k plné spokojenosti.
S hodnocenim www.obchodnidum.cz musim souhlasit, nakupoval jsem zde jiz cca 3x (lednicka, pracka, vysavac) a vzdy bez problemu a s absolutni zdvorilosti ze strany obchodu.
S Vltavou mam zkusenosti vcelku pozitivni (pokud se da podle jedne objednavky posuzovat...).
mám výbornou zkušenost s www.bontonland.cz a velmi dobrou s www.patro.cz (zde pouze jednou se mi stalo, že jsme balíček chtěli poslat na jinou adresu, protože to byl dárek a přišlo nám to domů, jinak ale naprosto super). Bez chyby rovněž obchodni-dum.cz, bile-zbozi.cz a multimarket.cz. Problém je s obchody Cpressu, ať už se jedná o Vltavu nebo vypalCD.
Mno, já mám zase s Vltavou docela dobré zkušenosti. Vždycky, když jsem na ně vznesl nějaký dotaz (mejlem),tak mi odpověděli v podstatě okamžitě. Ale pravda, před vánoci jsem to nezkoušel.
souhlas, na obchodnim dome jsem take objednaval nekolikrat a vzdy to bylo v pohode. v telefonu prijemne hlasy, i kdyz jsem si kolikrat vymyslel ruzne asi nestandardni veci, ridic me jeste vzdy prozvoni tesne pred prijezdem.
co se tyka clanku, tak je prilis vseobecny a nic nerikajici. tudiz haze spinu na cely internet. ale soude podle prispevku ctenaru je opak pravdou. mozna by se mel autor zamyslet a byt priste konkretnejsi.
Ja myslim, ze je dobre, ze neuvadi konkretni firmy, pokud firmy maji opravdovy zajem o to mit kvalitni e-shop, sami se v tomto clanku najdou. K uvedeni zkusenosti s konkretnimi firmami se hodi spise komentare.
S Vltavou mam spatne zkusenosti len pokud slo o dodaci lhuty, ale je mozne, ze na vine byla i Ceska posta. Ale jinak v poho.
Take shop Vitalita.cz nema zadnou z necnosti uvedenych v claku, vcetne moznosti pouzivat zvlast dodaci a fakturacni adresu a platit nejruznejsim zpusobem, ma pekny design, a trosku jinou nabidku nez byva u e-shopu obvykle.
Nicmene, si myslim ze jeste dulezitejsi pro urceni kvality je, jak se shop zachova v pripade problemu se zbozim, reklamaci a podobne. To by bylo na samostatny clanek
Na Vltave byla informace o tom, ze maji na Vanoce zavreno (zcela logicky, myslim, ze zadny dodavatel ani vydavatel pres Vanoce nefungoval) primo na hlavni strance v hodne velkem boxu. Trochu vice pozornosti by nam vsem neuskodilo.
S Vltavou mám stejné zkušenosti.Už jsem tam také nakupoval a mohu jenom říct,že jsem spokojený rozhodně nebyl!A ze své zkušenosti mohu rozhodně říci,že tam už rozhodně nic nekoupím!
Se článkem i komentářem nelze než souhlasit. Je s podivem kolik eshopů nebere svou funkci vážně. Myslým že to ubírá internetu dost na síle...na důvěře. Co se týká platby předem - tak ta je myslím jen pro odvážné...Velice spokojen jsem byl rychlostí reakce (a skutečně s lidským obchodníkem na druhé straně)na www.eshop-stavebniny.cz Ocenil bych stejný přístup u všech i-obchodů. Stavebních materiálů zase tolik nepotřebuji :-)