Otázka spokojenosti a nespokojenosti není vždy jen na obchodu samotném. V listopadu jsem si u Vltavy objednal knížky a CD (což dělám poměrně často) a tentokrát si vybral doručení od DPD (protože Českou poštu nemůžu vystát). Poté, co balík tři týdny putoval po republice a z trackingu zásilek DPD jsem se dozvěděl, že se mi zásilku prý pokoušeli třikrát doručit (i když jsem byl celé dny doma) než ji odeslali zpátky do Vltavy... Po třech týdnech a několikanásobném urgování se ke mě nakonec dostala, i když mi chlap z DPD ještě málem vynadal...
Ale jsem soudný, takže nebudu házet vinu na Vltavu - jenom už nikdy nepoužiji služeb DPD, když s Vltavou samotnou jsem byl vždy celkem spokojený... Ale DPD už nebrat. To raději vystojím tu (frontu) Českou poštu...
Teda, ne chlápek, ale slečna z DPD mi opravdu vynadala. Po dvou týdnech, kdy jsem se denně staral o kondici své zásilky, jsem musel oznámit, že odmítám přijetí a dojel jsem si pro tu knížku do Brna vlakem (dobrý důvod navštívit Webskýho :-).
Česká pošta je poklad (alespoň u nás Na Strži). Když mě nezastihnou, opakovaně si zásilku můžu nechat doručit na jakoukoli adresu, a když ani to nepomůže, otevřeno mají do osmi do večera, nemají fronty a jsou přiměřeně slušní a ochotní a na jejich telefonních linkách mě nikdo neztrapňuje.
Mimochodem, nechávám si doručovat balíčky do kavárny, je to úplně nejlepší řešení. Má otevřeno do půlnoci i v neděli, a když se neobjevím během téhož dne, tak mně kavárník zavolá, že mi něco přišlo.
Souhlas. DPD je ten nejvetsi prusvih v souvislosti s nakupovanim po Internetu. Ja osobne nechapu, jak muzou dorucovat v casovem rozmezi od 8.00 do 17.00 bez udani alespon priblizne doby doruceni. Kdyz me poprve nezastihli, volal jsem jim na uvedene cislo a snazil se domluvit novy termin, tak jsem se od nejake slecny dozvedel, ze mi dobu doruceni nemuze rict, protoze to zalezi na tom jake baliky rano ridic dostane do auta a jak si sam zvoli trasu. Zlata posta, ktera je co by kamenem dohodil a neni problem tam pro balik zaskocit.