Zaujala mě nejedna pozitivní zkušenost s nákupem na bilezbozi.cz. Máte na ně ještě někdo nějaké reference? Přece jenom pračku člověk nekupuje každý týden...
P.S. První dojem ze serveru je každopádně dobrý (o zboží se tam dozvím víc než na stránkách jeho výrobce :-)).
Já jsem si tam koupil pračku. Všechno bylo bezproblémů. Kdykoli jsem zavolal nebo poslal mejl, tak sem se nejen dovolal, ale má přání i dotazy byly vyslyšeny.
Taky sem hned věděl přes jejich stránky, v jakém stavu má objednávka je a tak. Jinými slovy - sem opravdu spokojený zákazník.
Zkusenosti vynikajici - kupoval jsem naraz lednicku, pracku a mikrovlnku. Vsechno bylo jak slibili. Komunikace pres emaily a telefony vyborna. Pani byla velmi ochotna. Dodani 35 km za Prahu, 4.patro bez vytahu - pan ridic akorat nemohl na zada (cca 60let), tak mi pomohl jen s prackou. Lednici jsem si musel vynest sam. Ale to uz je zalezitost dopravky...
Ja se take pridavam s pozitivni zkusenosti, kupovali jsme tam pracku, dovoz cca 30km S od Brna v mnou vybranem terminu bez problemu. Jedina komplikace pri dovozu to takovyhle "odlehlych" oblasti je, ze musite poslat zpatky zarucak a oni ho potvrdi a poslou.
(V jistem kamennem obchode, kde jsem predtim kupoval sporak sice meli v reklame "Dovoz po cele Morave zdarma", ale zapomeli dodat, ze pokud to neni po meste, tak to dovezou v dobu kdy si urci oni a to v rozpeti cca 6 hodin...)
Myčka, 2x digi.foto.
Taky naprostá spokojenost. Pro potvrzení objednávky volali ještě ten den, termín dodání splněn.
U myčky (která mi šla rovnou domů a ne do práce) mne i kontaktoval řidič předem (na můj požadavek v komentáři k objednávce), že je na cestě ke mně, abych stačil dorazit z práce domů.
Ještě zkušenosti k Vltavě:
první dvě objednávky knih v naprosté pohodě, ale teď poslední objednávky s trochou problémů.
Objednávka 4knih, platba převodem předem - po týdnu info, že dvě z nich nejsou a termín dodání neznámý.
Na dotaz, zda můžu odebrat jen ty dvě a přebývající platba by mi byla vrácena, žádná reakce. Takže jsem si dva měsíce počkal na dodání. I docela vázla komunikace při vyjasňování termínu dodání. Poučení: už nikdy platba předem i když vyjde levněji!
Teď mi tam visej dvě objednávky (knihy a dom.kino) přes svátky, termín dodání 5.1.2004. Zatím nic, ani nějaká informace o zpoždění dodání.
To info o prázdninách tam bylo, ale jako obrázek, takže jsem ho viděl až 6.1. Takže vlastně nevím, jestli tam předtím nebylo, nebo se mi jen nikdy nestačil ten obrázek načíst :-)
V našem testu vyhráli. Přiznávám že jsem sám byl překvapenej bezproblémovovstí nákupu (test vyšel v srpnovém chipu http://www.chip.cz/3/chip.php?cislo=26). Pokud máte zájem, napište mi mejl, pošlu vám pdf s článkem...
Mám :-) známá tam kupovala ted před Vánoci holící strojek (na dobírku!) Když strojek přivezli, řidič předal krabici, dodací list a prachy nechtěl ! Známá volala do firmy (nechtěla být za socku ikdyž cena byla kolem 4 tisíc) že jako co a oni, že už od ní peníze přišly (z čísla účtu ... )a ať to neřeší. Ona peníze neposílala a strojek byl zadarmo a to se vyplatí. Mám také podobné zkušenosti, ale je pravda, že vždy slušně volám a ptám se, zda mají opravdu mé peníze :-)
Na druhou stranu, všude kde jsem chtěl aby mne někdo kontaktoval, tak se tak stalo. Zboží vždy přišlo včas (pominu-li klasiku, že balík byl týden na poště!) a v pohodě (realizoval jsem za poslední 2 roky cca. 100 nákupů!)
Zkušenosti velmi pozitivní. Výběr široký, servis výborný, obrázky dostatečně vypovídající, ceny přiměřené (vůči cenám v ochodech leckdy menší), s dopravou "v ceně" a s příjemným přístupem.
:))) sám velký šéf mi tehdy vynesl ledničku do 4. patra bez výtahu, 94 schodů to je :)))
Tak to jeste asi nemeli poradne rozjete, protoze jsme to kupovali v zari. Ja vim, ze mi slecna pri dohadovani rikala, ze bohuzel na ten termin to nepoveze jejich ridic, jako kdyby to nekdy vozil a nekdy ne.
Zkušenosti s bilezbozi,cz mám ty nejlepší. Myčka, lednička+mrazák, perfektní služby, výborné ceny, milí lidé. Skvělá zákaznická podpora.
BTW, všechny obchody na Internet Mall (mall.cz) jsou jedno a totéž. Patří jedné firmě, běží na témže systému - nenechejte se zmást odlišnou grafikou. Ve skutečnosti je třeba fotoexpert.cz a bilezbozi.cz jsou jen dvě různé rubriky téhož prodejního systému (jenom s jinou grafikou).
no, na bilezbozi.cz bohuzel reference nemam, ale vrele Vam mohu doporucit az-elektro.cz - odebral jsem od nich komplet vybaveni do kuchyne. Druhy den po odeslani objednavky mi zavolala ochotna pani, dohodla se mnou termin dodani a vsechno probehlo k me naproste spokojenosti. Ja jsem na ne dostal tip od kamarada, ktery s nimi mel rovnez dobrou zkusenost
Tomáši, chtěla jsem jen říct, že nikoho nezajímá výsledek testu, ale Vaše osobní zkušenost. Lidé tu popisují zkušenost s nákupem a vy do toho jen tak vlepíte, že fotexpert.cz vyhrál srovnávací test. Nemá to prostě hlavu a patu, mluvím o zasazení dotazu v daný okamžik na dané místo. Vím, že je to jedna firma, stejný způsob, ale to stále nevypovídá o zkušenosti s nákupem. Zcela určitě tam nevyřizují objednávky stejní lidé ve všech jejich obchodech.
Váš příspěvek samozřejmě vítám, ale na konci diskuze nebo alespoň konkrétněji, třeba z Vaší zkušenosti.
Lidi, co to tu zase řešíte? Podle mě je výsledek testu reference jako každá jiná, informace tam je. Takováhle debata, jestli to patří tam nebo tam je docela mimo.