1. Pro mne nakupování rozhodně není zábava. Je to stresující a pracný proces zahrnující porovnání spousty "technických" parametrů, cen a dodacích podmínek.
Možná to pro někoho zábava je, možná i pro desítky procent uživatelů, ale jiné desítky procent jsou na tom jistě jako já.
2. Vybírat si zboží podle názorů ostatních, zejména pak "komunitních přátel" je nesmírně drahý proces, snad náročnější, než nákup na běžném e-shopu. Musíte najít vyhodnotitelný názor mezi spoustou šrotu. Ale hlavně musíte ohodnotit důvěryhodnost jednotlivých osob. např. "Koho platí výrobce, aby chválil výrobky?".
3. Spolehlivých velkých e-shopů je sice málo, ale pokryjí daleko větší pole potenciálních potřeb nákupů, než sice velký počet spolehlivých malých prodejců, kteří všichni prodávají totéž. Vyhodnocení spolehlivosti velkého e-shopu je zhruba stejně náročné, jako u malého prodejce. Velký obchod je stabilnější (je méně ovlivněn vnějšími vlivy, nemění svoji kvalitu ze dne na den, nezkrachuje při prvním výpadku poptávky apod.).
Díky za názor.
1. Souhlasím s vámi a právě proto si myslím, že vzniknou služby, které z nakupování udělají jednoduchou věc právě proto, že po ní zákazníci volají.
2. Přesně tak, zatím neexistují služby, které by toto perfektně dokázaly. Jelikož je to jeden z hlavních problémů pro určení kvality produktů, věřím, že takové služby na trh přijdou.
3. S tím vůbec nepolemizuji. Pokud bude existovat technika, která určí kvalitu daného prodejce, stane se to velice důležitou součástí některé ze služeb.