no tak si to nedokazete predstavit
to ze nejprogresivnejsi odvetvi reklamy..internetova..poroste vyrazne mene, muze treba znamenat, ze ty jine budou klesat, nebo klesat vice
pro internet to treba neni problem, ale pro reklamni a medialni prumysl byt muze
jednak muze dojit k celkovemu poklesu, ktery muze rozjet jeste neco dalsiho (mensi investice - nezapomente, ze investice do netu jsou financovany z jinych zdroju, viz tv nova a jyxo) a taky strukturalni zmeny
No nevím jak kolega, ale já si to třeba představit nedokážu. Pořát budou mít i po odečtení inflace a zvýšení nákladů za energie, platy, ... více než loni. Tak fakt nechápu co by se mělo stát.
Takže reklamní investice v roce 2009 vzrostou o 18%. Ale protože neporostou o více než 30%, tak je to krize. Bezva. Už mě štvou všichni ti, kteří růstu (menšímu růstu než minulý rok, ale přesto růstu) říkají krize..