Vlákno názorů k článku Internetový inzertní trh čeká ochlazení od Jirka - Ahoj, jen si myslím, že to co píšete vůbec...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 1. 2009 19:35

    Jirka (neregistrovaný)
    Ahoj,


    jen si myslím, že to co píšete vůbec nemusí být pravda. Firmy při šetření totiž začnou měřit efektivitu jednotlivých reklamních médií ...

    Nejedna z nich tak zjistí, že investice do papíru nebo TV jsou drahé na nového zákazníka nebo objednávku a začnou pošilhávat po "levnějším" nebo spíš efektivnějším a hlavně "měřitelném" médiu. A tak přesunou větší část marketingových peněz na NET.

    Marketingové rozpočty totiž budou škrtány a NETu je měřitelný. To právě potřebují v marketingu, až se jich bude finanční ředitel ptát:"A kolik to přinese" ?
  • 26. 1. 2009 11:40

    Jan Janča
    Pod tohle bych se podepsal. Tlak na měřitelnost enormě roste a internet tak dostává v rozpočtech často přednost. Navíc tlak nižších rozpočtů nabourává, často zcela neměnné, zvyky marketingových oddělení (dáme reklamu do rádia a do novin) a nutí ke zkoušení nových postupů.

    Hospodářský vývoj je, ale momentálně špatně předvidatelný, takže se ještě pořád může stát, že dojde ke skokovému prodadu. Autorova představa, že se krize týká především exportních firem, není zcela přesná. Pyramida je jasná. Když exportní firmy propustí zaměstnance a ti nebudou mít peníze, sníží se spotřeba... Dotkne se to všech...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).