Výměnný poměr 1,2 u billboardu je opravdu k smíchu, protože pokud nezacílíte, tak se vám reklama zobrazuje většinou na seznamkách a CTR je někde u 0,01% (výměnný poměr sice je 1,2 ale na co to je, že?) naopak pokud zacílíte, tak se to nemá kde zobrazovat, protože kategorie jako ubytování atd. jsou vyprodané, CTR se pohybuje někde kolem 1,5% a výměnný poměr je 3 , teď jsem přešel na newlinx a je o dost lepší.
Problem u Newlinx je ten že po schválení webu a bannerů už nikdo nehlídá co a kde prezentujete a jestli podvádíte nebo ne atd. Alespon to je můj pohled, takže vím že u Billboard budou noje kredity efektivne zobrazené a ne jenom vyplácané třeba nějakým podvodníkem ...
Něco vypovídá i to, že z newlinx mi přijde průměrně tak min. 30 lidí denně při CTR 0,5% , a u billboardu to bylo něco kolem zhruba 15-20 lidí denně při CTR 1,5% (vyšší proklik u billboardu byl dán tím, že billboard umožňoval cílení na kategorii ubytování, kdežto newlinx umožňuje cílení jen na kat. cestování) a teď to hlavní na billboardu jsem měl průměrně za den tak 1000 impresí a na newlinx jich mám tak 6000.
No to bude asi proto že newlinx umožnuje více formátu reklamy třeba i vedle sebe nebo pod sebou, což znamená pro zadavatele jen to že třeba moje dva, tři bannery různých velikostí se zobrazí najendou na jedné stránce ZBYTEČNE!