Vlákno názorů k článku Internetový marketing: kdy se vyplatí připlatit? od Eliška - Vím, že jste psal, že mají mít pokročilí...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 6. 2005 11:07

    Eliška (neregistrovaný)
    Vím, že jste psal, že mají mít pokročilí trpělivost, ale opravdu jste článek vzal hodně povrchně. Sama dělám internetový marketing, ale toto slovo raději moc neužívám, protože je v poslední době zprofanované a bohužel skoro nikdo ho opravdu nedělá. Hodně firem se honosí tím, že mezi službami pro klienty mají i internetový marketing, ale bohužel tomu ve většině případů vůbec nerozumějí a za tento pojem skrývají pouze propagaci, což je z marketingového hlediska samozřejmě nesmysl. Propagace je jedna z částí marketingu a dost často se zapomíná na důležitější součásti. No nic, to byl jen povzdech - na druhou stranu jsem ráda, že se občas aspoň někde něco píše. Jen by to chtělo více znalostí a praxe:)
  • 7. 6. 2005 12:39

    Michal Krutiš (neregistrovaný)
    Co byste v dalších článcích nejvíce uvítala/uvítali?
    Díky za podněty a samozřejmě i za kritiku.
  • 7. 6. 2005 14:27

    Eliška (neregistrovaný)
    Mne v tuto chvíli nic moc nenapadá. Mne by třeba zajímalo, jaký je opravdu výklad slova internetový marketing. Sama teď nevím, jak dalece je tento obor studován na vejšce, ale jak sama vím, tak např. ekonomka jako taková mi z hlediska praktického využití marketingu nic nepřinesla. Je to vše jen o teorii, která značně pokulhavá za praxí. A protože praxi v marketingu mám nějakých 6 let, tak ten rozdíl vidím. Bohužel. Protože dle mého názoru je marketing pro jakoukoli firmu hodně důležitý.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).