Vlákno názorů k článku Internetový marketing: kdy se vyplatí připlatit? od Franta - "výměnné bannerové systémy BillBoard, Mujbanner, iReklama" tady nekdo...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 6. 2005 12:44

    Franta (neregistrovaný)
    "výměnné bannerové systémy BillBoard, Mujbanner, iReklama" tady nekdo asi nema rad newLinx, ktery je druhy nejvetsi a za nimi na hony daleko iReklama :) no a Mujbanner pouzivaji tak 3 lidi (nadsazka) :)))

    Chtelo by to priste taky porovnavat podle velikosti jako u portalu :) a nedavat jako priklad reklamni system, ktery skoro nikdo nepouziva :)
  • 7. 6. 2005 12:53

    Adam Haken (neregistrovaný)
    No dle meho nazoru, reklama na webech pouzivajici vymenne reklamni systemy neni moc prinosna. Kdo vi na jak kvalitnich a korektnich webech se reklama zobrazuje, a i podle toho se pak tvori nazor na cilovy, propagovany web.
  • 15. 11. 2005 12:30

    Sadílek (neregistrovaný)
    Tak to je přesně obráceně. Zviditelňovat velké podniky a ty nejsilnější z oboru jenom proto že jsou velcí a silní?
    Tendence by měla být spíše opačná, pokud Mujbanner.cz používají 3 lidé, budu mít o důvod více o něm psát a pomoct mu dopracovat se na úroveň konkurence. Principem trhu je mít co nejvíce v oboru na stejné úrovni, než jednoho giganta a sto malých (např. Telecom), které kdykoliv konkurence zašlápne, je to výhodnější jak ze strany trhu, tak ze strany zíkazníka. není tomu tak?

    Chci tím říci, že autor sestavil výběr velice dobře, stejně tak mohu napsat že dobří provideři internetového připojení v ČR jsou BlueTone, Nextra, Karneval, a firma František Komárek z Ostravy...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).