Já bych v celku souhlasila s tím, že lidé jsou líní a mají rádi svoje stereotypy. Kromě toho jedna krásná kniha tvrdí, že uživatelé se nemají nutit přemýšlet, protože to stejně dělat nebudou.
Jednu věc je ale potřeba upřesnit. Týká se to odstavce, píšeš, že reklama, která je součástí stránky, až tak neobtěžuje. Reklamu vnímám (a tady jsem tak jako většina lidí schopná tvrdit, že to dělají i ostatní, protože podle sebe soudím tebe), tedy reklamu vnímám okrajově pouze na webech, na které jsem zvyklá chodit. Tj. na webech, u kterých jsem zvyklá na určité rozložení stránky a mám zažité, ve které části se reklama nachází.
Pokud přijdu na nějaký nový web, musím nejdřív udělat "rekognoskaci" terénu - abych si udělala představu, kde ta reklama je. Reklamu nevnímám, pokud má obvyklé rozměry a obvyklé umístění.
Zkuste to ještě tady:
www.idnesnovinky.cz
-rozklikněte reklamu
- vymyslete si název stránky a dejte ověřit
- pokud ještě doména neexistuje, tak ji zaregistrujte, jinak budete muset být kreativní a vymyslet doménu jinou
- až ji najdete, zaregistrujte si ji- registrace proběhne do 24 hod
A HOTOVO MÁTE SVŮJ VLASTNÍ WEB A NYNÍ MUŽETE VYMÝŠLET ČLÁNKY NA VÁŠ NOVÝ BLOG:))
ppc reklama je moc fajn, pouze jí dělá nemálo málo zkušených, více na http://www.ppc-reklama-seo-blog.cz/ppc-reklama/ppc-reklama-sklik/51-3-kroky-k-ppc-reklame-ktera-funguje-v-cele-eu