Jenom jedna vec, vsude se pise o tom jak je to vyhodne pro zadavatele (i kdyz i tom se da pochybovat), ale uz se moc nepise o tom, jak je to nevyhodne pro web kde je reklama zobrazovana... konkretne u banneru. Reklama pusobi i bez toho, ze nekdo nekam klika, presto za takove pusobeni web nedostane nic... to same kdyz si jenom prectu odkaz pod clankem a na adresu jdu pozdeji primym zadanim. Opet web nedostane nic... neverim tomu, ze je tento system "hudbou budoucnosti" aspon ne ve stavajici podobe. Nemluve o tom, ze ceny prokliku na ceskem webu jsou vysoke, resp jejich dolni mez je velmi vysoka.
Trochu si protiřečíte. V jednom příspěvku píšete, že to je nevyhodné pro web a zaroveň píšete, že cena za proklik je u nás vysoká. Weby mají zájem aby byla cena vysoká, protože se jim právě kompenzuje to když tu reklamu někdo vidí, zapamatuje je si ji, ale neklikne.
PPC možná "hudbou budoucnosti" nebude, existuje zde problém, že platíte "jen" za realizovaný proklik. Jenže co když Vám na reklamy kliká konkurence? :oD Vyždímá Váš denní limit a Vy si pak říkate... tak fayn, jeden proklik mě stál jen 2 koruny, to jsem zase ušetřil =))))
Ale k Vašemu názoru, musím každopádne poznamenat: PPC se spíš využívá při reklamě TEXTOVÉ!